Skip to main content
فهرست مقالات

عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت سینا کاشی آغاز شد

اسفند 1380 - شماره 35 (8 صفحه - از 65 تا 72)

کلید واژه های ماشینی : شرکت سینا کاشی ،صنایع کاشی و سرامیک سینا ،سینا کاشی ،سینا ،افتتاح کارخانهء سهیل کاشی ،شرکت صنایع کاشی ،کارخانهء سهیل کاشی ،ایرانا ،شرکت سینا ،سینا کاشی در ادامه ،مهندس حدائقی ،صنعت سرامیک ،سهیل کاشی ،کاشی و سرامیک ،افتتاح سهیل کاشی ،صنعت سرامیک کشور ،حدائقی ،مدیر عامل ،مدیران شرکت ،مدیر عامل شرکت ،افتتاح ،اطلاع‌رسانی و کسب اطلاع ،سهیل ،سرامیک کشور ،پروژه سهند ،کارخانهء ،جدید ایرانا ،ایرانا اشاره ،فعالیت شرکت ،خطوط تولید

از ویژگی‌های مهم سازمان‌ها و شرکت‌های‌ مدرن امروزی،اطلاعات مدار بودن آنها است و (به تصویر صفحه مراجعه شود)اطلاع رسانی و کسب‌ اطلاعات از عناصر اصلی زمینه‌ساز توسعه تلقی می‌گردد. می‌دانیم که در شرایط عدم دسترسی‌ به اطلاعات،امکان‌ داوری،و ارزیابی و نتیجه‌گیری پیرامون‌ وقایع و وضعیت نهاد و سازمان وجود ندارد.در واقع فقر اطلاعات،نوعی‌ سرگردانی و یا بی‌تفاوتی مخاطبان و حتی مقاومت آنها را در برابر برنامه‌ریزی‌ها در بردارد. سینا کاشی با ارج نهادن به مجموعه مخاطبان، کارکنان و تمامی عواملی که به نحوی با این مجموعه‌ سر و کار دارند،کوشیده است تا از طریق کانال‌های‌ مختلف ارتباطی با عوامل مرتبط با شرکت ارتباط داشته باشند.انتشار فعالیت‌های درون سازمانی و برون‌ سازمانی،برپایی نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی،برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های گوناگون از جمله اقداماتی در راستای گردش اطلاعات و اطلاع‌رسانی و کسب اطلاع از نیاز و خواستهای‌ مخاطبان بوده است. برگزاری همایش بزرگ نمایندگان مدیران فروش و مدیران شرکت در 9 ماه آبان سال جاری در هتل‌ استقلال تهران-همزمان با برپایی دهمین نمایشگاه‌ تخصصی،صادراتی در محل نمایشگاهها که از ابعاد گوناگون با اهمیت و گسترده بود-خود گویای تلاش و فعالیت شرکت در راستای ایجاد ارتباط عمیق با مخاطبان خود است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.