Skip to main content
فهرست مقالات

مصاحبه

مصاحبه شونده:

(6 صفحه - از 21 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : بانک صادرات، حسابداری، بانک، حرفه‌ی، بانک صادرات به بانکهای استان، نیروی انسانی بانک صادرات، بانک صادرات ایران، مدیریت، بانکهای استان، ارائه‌ی خدمات حسابداری، بانک صادرات استفاده‌ی مطلوب، حساب‌رسی، شرکتهای مورد سرمایه‌گذاری بانک صادرات، زینی، هیات مدیره‌ی بانک صادرات، چه‌گونه، امکان استفاده از حساب‌رسی مستقل، حساب‌رسی شرکتهای مورد سرمایه‌گذاری بانک، حرفه‌ی مستقل، خدمات، بانک صادرات در سطح مدیریت، گزارشهای حساب‌رسی شرکتهای مورد سرمایه‌گذاری، آموزش، عدم امکان استفاده از حساب‌رسی، حساب‌رسی مستقل، بار آقای احمد زینی، زینی به ارائه‌ی خدمات، بانکهای استان با بانک، موسسات عضو حسابرسان مستقل، نیروی انسانی

خلاصه ماشینی: "در محل کار با چه مشکلاتی از نظر مدیریت و امور مالی روبه‌رو هستید؟ مشکل مدیریت در محل کار،کمبود نیروی انسانی مجرب و ورزیده هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی است،بدین ترتیب که برخلاف بانکهای تجاری ادغام شده که‌ نیروی انسانی بیش از ده بانک در یک بانک جمع شده است و حتی امکان انتخاب فراهم‌ نموده است،نیروی انسانی بانک صادرات در سطح مدیریت بین 42 بانک تقسیم شده‌ است و تنها تامین این تعداد مدیر عامل و دست کم 4 نفر عضو موظف هیات مدیره با تجارب و تخصصهای مختلف برای تصدی شاخه‌های مختلف ستادی و اجرایی برای‌ هریک از آنها آسان نیست. آیا بانکهای استان به اهداف تعیین شده‌ی خود دست یافته‌اند و اصولا فکر تجزیه‌ی‌ بانک صادرات به بانکهای استان و دادن استقلال تصمیم‌گیری در استانها(عدم تمرکز) را چه‌گونه می‌بینید؟ هدف از عدم تمرکز به صورتی که موردنظر بوده به دست نیامده است و استانها و مناطق دوردست در مورد پاره‌ای خدمات بانکی هنوز متکی به مرکز هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.