Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی پایان نامه

نویسنده:

(7 صفحه - از 129 تا 135)

خلاصه ماشینی:

"-تعیین معیارها و مولفه‌های کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مطالعات‌ کتابخانه‌ای و نظرخواهی از مشتریان و خبرگان نظام بانکی -تعیین وزن هریک از معیارها بصورت زبانی و تبدیل آنها به مجموعه‌های فازی -ارزیابی ادراک مشتریان نسبت به هریک از معیارهای کیفیت در تک‌تک شعب، بصورت زبانی و تبدیل آنها به مجموعه‌های فازی -مقایسه و رتبه‌بندی آلترناتیوها(شعب)با در نظر داشتن معیارهای کیفیت و با استفاده از روش FMADM 1(مدل (Chang-Yeh شیوهء گردآوری اطلاعات با توجه به مراحل تحقیق ابزارهای مورد استفاده جهت جمع‌آوری اطلاعات به‌ قرار جدول زیر می‌باشد: (به تصویر صفحه مراجعه شود) الگوی تجزیه و تحلیل اطلاعات: اطلاعات در محیط مجموعه‌های قطعی و فازی با توجه به ریاضیات فازی و مدلهای FMADM مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند: -جهت انتخاب معیارهای کیفیت خدمات از آمار توصیفی(میانگین‌گیری)بهره‌گیری‌ شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.