Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی پایان نامه

نویسنده: ؛

بهار 1384 - شماره 8 (7 صفحه - از 129 تا 135)

کلید واژه های ماشینی : قوت ،شعبه مرکزی ،میزان اهمیت معیارها ،ارائه خدمت ،زبانی جهت ارزیابی ،میزان رضایت ،قوت و ضعف ،قوت شعبه ،میزان اهمیت ،ارائه مقیاسی زبانی ،زبانی جهت ،زبانی و تبدیل ،ارائه اطلاعات ،مورد استفاده ،کیفیت خدمات ،رویکرد فازی ،مجموعه‌های فازی ،Chang ،بانکی ،معیارهای کیفیت ،معیارهای کیفیت خدمات ،مدل Chang ،ارزیابی کیفیت خدمات ،میزان رضایت مشتریان ،کیفیت کالا ،خدمات بانکی ،کارکنان شعبه ،Yeh ،نقاط ضعف ،بانک کشاورزی

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.