Skip to main content
فهرست مقالات

نقش رسانه ها در عصر ارتباطات

نویسنده:

ISC (1 صفحه - از 3 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : نقش رسانه‌ها در عصر ارتباطات، اطلاعات، فرهنگ، دینی، ارتباط، خدمت فرهنگ ملی و دینی، اطلاع‌رسانی، تاریخ بشر جریان اطلاع‌رسانی، عصر انفجار اطلاعات، رسانه‌های گروهی

خلاصه ماشینی:

"این ابزارهای نوین ارتباطی، اطلاع‌رسانی و نیز فرایندهای نوین در عرصه علم و فناوری، که کل ساحت‌های زندگی بشری را احاطه نموده‌اند، از یک سو، موجب افتخار و غرور بشرند و از سوی دیگر و با نگاهی عمیق‌تر، اگر در خدمت فرهنگ ملی قرار نگیرند، زنگ خطری هستند برای بشر و آینده حیات او را تهدید می‌کنند. به عبارت دیگر، از جمله نقش‌های رسانه‌های ارتباط جمعی می‌تواند از یک سو، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ ملی و دینی باشد و از سوی دیگر، فرهنگ‌سوزی و نهادینه کردن فرهنگ بیگانه در کشور! در مقابل، رسانه‌ها نیز با توجه به رسالت خطیر خویش، در خدمت فرهنگ ملی و دینی این مرز و بوم قرار گیرند و در مقابل هجمه بی‌امان و شبیخون فرهنگی دشمن به کیان این فرهنگ و ملت، از دستاوردهای عظیم فرهنگی ـ ملی خویش دفاع نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.