Skip to main content
فهرست مقالات

مقایسه سبک های یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) دانش آموزان و دانش جویان گروههای علوم انسانی و ریاضی مدارس و دانشگاههای شهر تهران

نویسنده: ؛ ؛

زمستان 1380 - شماره 68 (22 صفحه - از 59 تا 80)

کلید واژه های ماشینی : سبک‌های یادگیری ،دانش‌جویان گروه‌های علوم انسانی ،سبک نابسته به زمینه ،دانش‌آموزان و دانش‌جویان گروه‌های ،دانش‌جویان ،یادگیری دانش‌آموزان و دانش‌جویان گروه‌های ،یادگیرندگان ،سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان ،گروه‌های علوم انسانی ،یادگیرندگان گروه‌های علوم انسانی ،یادگیری دانش‌آموزان و دانش‌جویان ،یادگیرندگان نابسته به زمینه ،علوم انسانی ،سبک یادگیری FD ،دانش‌آموزان و دانش‌جویان ،نابسته ،FD ،گروه‌های ریاضی ،سبک‌های شناختی ،یادگیرندگان دوره‌های تحصیلی متوسطه ،یادگیرندگان گروه‌های ریاضی ،دوره‌های تحصیلی متوسطه ،متوسطه ،کارشناسی‌ارشد گروه‌های علوم انسانی ،سبک وابسته به زمینه ،دانش‌جویان دوره‌های تحصیلی متوسطه ،کارشناسی و کارشناسی‌ارشد گروه‌های ،یادگیرندگان وابسته به زمینه ،یادگیرندگان قوی و ضعیف ،دانش‌جویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد گروه‌های

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.