Skip to main content
فهرست مقالات

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری CRM و E-CRM

مترجم: ؛

بهار 1382 - شماره 1 (10 صفحه - از 57 تا 66)

کلیدواژه ها : مدیریت ارتباط با مشتری‌1 ،مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی‌2

کلید واژه های ماشینی : مدیریت ارتباط با مشتری ،مدیریت روابط مشتری ،ارتباط با مشتری ،CRM ،مدیریت روابط مشتری الکترونیکی ،مدیریت ارتباط ،مشتری الکترونیکی ،اجرای مدیریت روابط مشتری ،نیازهای مشتری ،خدمات به مشتریان ،مشتریان از دست ،تجارت الکترونیک ،اینترنتی ،تعریف بخش ،فعالیت بازاریابی ،کانالهای فروش ،مشتریان و جستجوی مشتریان ،انبارهای داده ،پایگاه داده ،اجرای CRM ،پیاده‌سازی مدیریت ،نیازهای مشتریان ،کانالهای اینترنتی ،شبکه‌های اینترنتی ،هزینه ارتباط ،مدیریت فعالیت ،مرکز ارتباط ،ایجاد وفاداری ،افزایش تعداد مشتریان ،مبنای نیازها

سازمان‌ها برای موفقیت در آینده نیاز به درک بیشتری از نیازهای مشتری خواهند داشت.بنابراین اهمیت ارتباط با مشتری بسیار مهم‌تر از هر چیز دیگری خواهد شد.مدیریت ارتباط با مشتری،فرآیند اکتساب،حفظ و افزایش تعداد مشتریان سودآور می‌باشد.انواع مختلف‌ مدیریت ارتباط با مشتری شامل به دست آوردن مشتریان از دست رفته،ایجاد وفاداری بین مشتریان موجود،فروش در طول و عرض خدمات‌ به مشتریان و جستجوی مشتریان جدید می‌باشد. 5 عنصر استراتژی،تعریف بخش،فناوری،فرآیند و سازمان برای پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری مورد نیاز است. امروزه استفاده از کامپیوتر،شبکه‌های اینترنتی و اینترانتی،مرکز ارتباط چند رسانه‌ای،انبارهای داده،ابزارهای داده کاری و...باعث تاثیر زیادی در مدیریت ارتباط با مشتری در نتیجه سرمایه‌گذاری فراوان شرکت‌ها در آن شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.