Skip to main content
فهرست مقالات

نقش فناوری اطلاعات در مدیریت کیفیت جامع بخش خدمات

نویسنده: ؛

بهار 1382 - شماره 1 (6 صفحه - از 97 تا 102)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت کیفیت جامع ،مدیریت کیفیت ،کیفیت جامع ،برنامه مدیریت کیفیت جامع ،TQMIS ،فناوری اطلاعات ،اجرای برنامه مدیریت کیفیت ،برنامه مدیریت کیفیت ،بهبود مداوم ،حمایت از اجرای برنامه ،برنامه مدیریت ،نیازهای آموزشی پرسنل ،اجرای برنامه مدیریت ،نیازهای آموزشی ،مداوم ،اجرای برنامه ،پذیرفته‌نشده ،تهیه و پیشبرد برنامه ،تابع هدف ،ورود اطلاعات

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.