Skip to main content
فهرست مقالات

نقش فناوری اطلاعات در مدیریت کیفیت جامع بخش خدمات

نویسنده:

ISC (6 صفحه - از 97 تا 102)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، مدیریت کیفیت جامع، فناوری اطلاعات در مدیریت کیفیت، نقش فناوری اطلاعات در مدیریت، مدیریت کیفیت جامع بخش خدمات، اجرای برنامه مدیریت کیفیت جامع، برنامه مدیریت کیفیت جامع، اجرای برنامه آموزشی مدیریت کیفیت، سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت، TQMIS

خلاصه ماشینی:

"طراحی مدل کیفیت و شاخص‌های رضایت مشتری با توجه به رسالت تعریف شده در قدم اول،می‌توان تابع‌ هدف برنامه مدیریت کیفیت جامع را به صورت زیر معرفی نمود: (به تصویر صفحه مراجعه شود) i نشان‌دهنده پرسنل تمیزکننده j اتاق‌های تمیز شده Nk تعداد اقلام نوع‌ k که پذیرفته نشده‌اند W عامل وزن مربوطه T زمان تکمیل فعالیت؟؟؟می‌باشد. طراحی موثر TQMIS برای حمایت از اجرای‌ برنامه مدیریت کیفیت جامع اهمیت‌ اساسی دارد و اطلاعاتی که از این راه فراهم‌ می‌شود نیروی عمده‌ای برای تهیه و پیشبرد برنامه عملیاتی روزانه محسوب می‌شود. @استفاده از نظرات پرسنل در ابتدای برنامه مدیریت کیفیت جامع فشار کاری پرسنل‌ افزایش می‌یابد که این امر می‌تواند موجب کاهش حمایت‌ آنها و در نتیجه شکست برنامه شود لذا مدیریت باید نظرات و درددل‌های آنها را بشنود و به آن بها دهد تا فضای‌ کاری بهبود یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.