Skip to main content
فهرست مقالات

رهیافت توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط تولیدی در قالب بازارچه های صنفی - صنعتی

نویسنده: ؛ ؛

بهار و تابستان 1383 - شماره 5 و 6 (14 صفحه - از 19 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : بازارچه‌های صنفی ،ایجاد بازارچه‌های صنفی ،خوشه‌های صنعتی ،صنوف تولیدی ،تولیدی ،قالب بازارچه‌های صنفی ،صنایع کوچک و متوسط ،صنایع کوچک ،کشورهای در حال توسعه ،ایجاد خوشه‌های صنعتی ،کارهای کوچک و متوسط ،توسعه صنعتی ،صنایع بزرگ ،توسعه صنایع کوچک ،بنگاه‌های کوچک ،فعالیتهای صنعتی ،رشد اقتصادی ،کسب و کار ،شبکه‌های تولید ،حال توسعه ،فعالیتهای تولیدی ،هزینه‌های تولید ،توسعه صنایع ،شبکه‌های بزرگ ،استراتژی توسعه ،واحدهای بزرگ صنعتی ،کشورهای صنعتی ،رشد و توسعه ،شبکه‌های عمودی ،شبکه‌های افقی

رضه نمایند.تجربه‌ سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو)در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه حکایت از موفقیت ایجاد خوشه‌های صنعتی در سطح دنیا دارد و می‌توان از این تجربه در جهت توسعه اصناف تولیدی در قالب بازارچه‌های صنفی-صنعتی در ایران بهره جست.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.