Skip to main content
فهرست مقالات

نقش و اهمیت تبلیغات الکترونیکی در صنعت فرش ایران

نویسنده: ؛ ؛

کلیدواژه ها : تجارت الکترونیک ،تبلیغات الکترونیکی ،صنعت فرش

کلید واژه های ماشینی : صنعت فرش ،تبلیغات الکترونیکی در صنعت ،صنعت فرش ایران ،فرش ایران ،تجارت الکترونیک ،موتورهای جستجوگر ،کسب و کار الکترونیک ،تبلیغات الکترونیکی ،وب سایت ،بازاریابی الکترونیکی ،جستجوگر ،بازار فرش ،روشهای تبلیغات الکترونیکی ،روشهای نوین تبلیغات الکترونیکی ،روشهای تبلیغات ،بازاریابی سنتی ،پست الکترونیکی ،روز به روز ،روشهای سنتی تبلیغات ،سایتهای ایرانی ،فرش ایرانی ،کسب و کار ،ارتباط با مشتری ،زمینه فرش ،فناوری اطلاعات ،بهره‌گیری از فناوری اطلاعات ،روشهای نوین ،شرکتهای تولیدکننده فرش ،طریق اینترنت ،مورد فرشها

با توسعه فناوری اطلاعات در سطح جهان و گسترش روز به روز اینترنت در پهنه گیتی،تجارت الکترونیک نیز جایگاه مهمی یافته است.در این‌ میان ایران نیز ناگزیر،به چنین عرصه‌ای خواهد پیوست.در جامعه اطلاعاتی،استفاده بهینه از اطلاعات و تدارک سود بیشتر مورد نظر است. اینترنت خصوصا وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روز به روز بر حجم آن افزوده می‌شود.در حال حاضر میلیونها صفحه که اطلاعات فراوانی‌ از موضوعات مختلف را در بردارند بر روی سرویس‌دهنده‌های مختلف موجود می‌باشند و این در حالی است که هر روز نیز بر حجم این‌ اطلاعات افزوده می‌شود. بی‌شک بهره‌گیری از فناوری اطلاعات یکی از حلقه‌های لازم برای افزایش ارتباطات تعاملی با مشتریان و کارایی تجاری در اقتصاد ملی است. بنابراین پدیده تبلیغات در تجارت الکترونیک از ضروریات تجارت در قرن حاضر می‌باشد.در حال حاضر 30 درصد بازار فرش جهانی به ایران‌ تعلق دارد که با توجه به قدمت این صنعت در کشور،این رقم شایسته ایران نیست.از این رو باید بکوشیم تا صنعت فرش به عنوان معرف هنر و فرهنگ کهن ایران،به عنوان منبع اصلی صادرات غیرنفتی جایگاه والاتری را در عرصه جهانی کسب نماید. برخی آمار و ارقام چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد،چه باید کرد؟این مقاله ضمن مروری بر روشهای سنتی تبلیغات در صنعت فرش به بررسی‌ منافع استفاده از روشهای نوین تبلیغات الکترونیکی میپردازد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.