Skip to main content
فهرست مقالات

"مفاهیم طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری"

نویسنده: ؛ ؛

کلیدواژه ها : مدیریت ارتباط با مشتری ،مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ،انبار داده و داده کاوی

کلید واژه های ماشینی : مدیریت ارتباط با مشتری ،مفاهیم طراحی سیستم مدیریت ارتباط ،ارتباط با مشتری ،رضایت مشتری ،طراحی سیستم ،سیستم مدیریت ارتباط ،افزایش رضایت مشتری ،برنامه‌های کاربردی ،فراهم‌کننده سرویس برنامه کاربردی ،تجزیه و تحلیل ،تجزیه و تحلیل داده‌ها ،پایگاه داده ،کاربردی ،پیاده‌سازی سیستم ،کسب و کار ،پیشرفت فناوری ،ارائه مفاهیم اساسی مدیریت ،داده‌های ذخیره‌شده در پایگاه ،مشتریان می‌باشد ،شکست در پیاده‌سازی ،رابط کاربر ،روابط با مشتری ،انبار داده ،مشخصه‌های مدیریت ارتباط ،اطلاعات مشتری ،سمت ،نمودن ،ایجاد روابط ،داده‌های ذخیره‌شده ،حفظ مشتریان

در بازارها که رقابت در آن افزایش می‌یابد رضایت مشتری یک هدف مشترک حیاتی است.عناصر کلیدی برای افزایش رضایت مشتری شامل تولید محصولات با کیفیت بالا و سرویس دهی با کیفیت بالا به مشتریان می‌باشد. در چند سال اخیر با پیدایش نوآوریهای متعدد در فیلدهای بازاریابی و کسب و کار و با پیشرفت فناوری و تغییر همزمان در تحقیقات مربوط به پیشرفت‌ فناوری در زمینه تحقیقات مربوط به این فیلدها موضوعات متمرکز بر فیلد مدیریت و فیلد بازاریابی،مدیریت ارتباط با مشتری و استفاده تجربی از داده‌ بازاریابی و فناوری اطلاعات می‌باشد.هدف این مقاله ارائه یک کلاس فشرده کلی روی مدیریت ارتباط با مشتری نیست بلکه ارائه مفاهیم اساسی مدیریت‌ ارتباط با مشتری و برخی جنبه‌های فرآیند توسعه سیستم و پیامدها و رهنمودهایی در جهت جلوگیری از شکست در پیاده‌سازی سیستم می‌باشد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.