Skip to main content
فهرست مقالات

نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) در گردشگری (tourism) ایران

نویسنده: ؛ ؛

بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 (22 صفحه - از 105 تا 126)

کلیدواژه ها : استراتژی بهبود کیفیت ،gaps ،QFD ،کانو

کلید واژه های ماشینی : مدیریت ارتباط با مشتری ،CRM ،ارتباط با مشتری ،مدیریت ارتباط ،صنعت توریسم ،گردشگری الکترونیکی ،پشتیبانی خدمات صنعت توریسم ،صنعت گردشگری ،خدمات گردشگری به‌شکل الکترونیکی ،ارتباط با مشتریان ،بازاریابی گردشگری ،فناوری اطلاعات ،پست الکترونیکی ،نقش مدیریت ارتباط ،کسب و کار ،سیستم‌های مدیریت ارتباط ،شرکت گردشگری ،تورسیم الکترونیک ،بازاریابی ارتباطی ،اطلاعاتی جدید در گردشگری ،خدمات توریسم ،جذب مشتری ،درصد چشمگیری از خدمات ،آژانس‌های مسافرتی ،پایگاه داده ،وفاداری مشتریان ،بازاریابی خدمات ،محصولات و خدمات ،شرکتهای مسافرتی ،جاذبه‌های جهانگردی

مدیریت ارتباط با مشتری موضوع گسترده‌ای می‌باشد که بسیاری از بازاریابان توریسم به آن علاقه‌مند می‌باشند.یکی از اهداف پروژه قرار دادن مفهوم‌ e-CRM در حوزه تورسیم الکترونیک می‌باشد.از طریق ترکیب این دو حوزه،فرایندهای‌ CRM در توریسم تعریف شده‌اند. از طرفی،مدیریت ارتباط با مشتری بخصوص در گردشگری الکترونیکی نقش کلیدی ایفا می‌کند.گردشگری الکترونیکی نیز در مسیر افزایش بکارگیری‌ ICT ،جهت پشتیبانی خدمات صنعت توریسم در تمام ابعاد روز به روز بر اهمیتش افزوده می‌شود بطوری که پیش‌بینی می‌شود که تا سال 0102 درصد چشمگیری از خدمات گردشگری به شکل الکترونیکی و بر مبنای اینترنت وب ارائه شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.