خلاصه ماشینی:
"موضوع این اثر زمانی موضوع کار رامبراند بود(شاید تا حدودی کرینت هم به همین دلیل این موضوع را انتخاب کرده باشد).
اما اکنون این اثر پذیرای مفهوم دیگری است چرا که در این دوره به نظر میرسد زیبایی صرف(کیفیتی که همگی به آن اذعان دارند)،خود شیرینی و تملقی سالوسوار بیش نباشد و حتی بسی بیش از این(در دوره رمانتیسم)وقتی که تمنا و تلقی ما از هنر،ارائه نقشی است فراتر از لذتبخشی.
آنچه کمتر زیباست به همان اندازه بیشتر وابسته به فرهنگ است،چرا که اصالت و اعتبار هنر(بنا بر نظر لیونل تریلینگ3و دیگران)اکنون خود در گرو آن است که سلیقه و تایید مخاطبین را زیر سوال برده به چالش کشد.
به یک مفهوم اما این مواجهه و مقابله با زیبایی و لذت،مانند مبارزه با گذشته، نهایتا بهطور غیرمستقیم و در قالبی مدرن (1)-کرینت،لوئیس:نقاش و چاپگر آلمانی(8581-5291) از رهبران جنبش امپرسیونیسم در آلمان به شمار میآید.
کار پاستل کرینت بیتردید زیبا و بی تردید-گرچه بهطور غیرمنتظرهای-مدرن است."