Skip to main content
فهرست مقالات

توضیح واضحاتی درباره یک یادداشت: سیب را بالا نیاندازید، نمی چرخد

نویسنده:

(1 صفحه - از 11 تا 11)

کلید واژه های ماشینی : سیب ،اصفهان ،هنر ،یادداشت ،عکاسی ،واضحاتی ،نقد ،هفته‌نامه تندیس محمد حسن حامدی ،محل موزه هنرهای معاصر اصفهان ،فضای تاریخی شهر اصفهان خاطره ،ابراز علاقه‌مندی هنرمندن شهر اصفهان ،اصفهان سر دبیر هفته‌نامه تندیس ،نقاشان اصفهان سر دبیر هفته‌نامه ،دعوت انجمن نقاشان اصفهان ،معاصر ،سر دبیر هفته‌نامه تندیس محمد ،اساتید ،قلمی ،تحلیل فضای نقد و انتقاد ،یادداشت سیب ،تنگناهای نقاشی معاصر ،متن ،تجربه ،عکاسی خلاقه ،زبان ،خلاقه ،نقد پذیری ،تندیس در اصفهان ،اینجانب ،نقاشی معاصر ایران

خلاصه ماشینی:

"محمد پرویزی در ادامه این گفتگو از کارکردهای پنهان و آشکار نقد یاد کرد و افزود: من فکر می‌کنم صحبت کردن با هنرمندان و خاصه گروهی که فقط درهای اتاق‌شان را به روی‌ خود بسته‌اند و گاهی بی‌وقفه کار می‌کنند،نقاشی می‌کشند،مجسمه می‌سازند،بسیار مشکل‌ باشد چرا چون زبان آنان،تجربه‌هایشان است. در هفته‌های‌ گذشته اما بعضی از اساتید در تماس با تندیس و یا برخورد حضوری با اعضای تحریر به ابراز ناخشنودی از«لحن»متن پرداخته و آن را توهین به خود تلقی نمودند که انتقال آن به اینجانب، مرا بر آن داشت که توضیحاتی به واضحات بیافزایم: 1-خداوند عمر نشریات خودجوش را طولانی کند که هر آن‌چه حتی مورد قبول قطعی‌شان هم‌ نیست از چاپ آن خودداری نمی‌کنند و گام نخستین را همین‌هابه سوی گفتگو و ایجاد فضای‌ متقابل برمی‌دارند. 3-نوشته‌ی اینجانب حکم اطلاع‌رسانی نداشته و در صفحه‌ی خبر کار نشده بلکه یادداشتی‌ شخصی راجع به ماجرایی جاری در عکاسی معاصر است و خبر قرار گرفته برای مبنای این متن‌ ،پیش از آن در جراید عمومی و با ذکر نام اساتید درج شده بوده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.