خلاصه ماشینی:
"(نمایشگاهی که خود ساویل آنرا به دلیل عدم توانایی مالی سفر به گلاسکو ندید) ساعتچی یکی از آثار وی را در این نمایشگاه خرید و تا وقتی که ساویل خود را برای تحصیلات عالیاش آماده میکرد سایر آثار او را نیز که قبلا در گلاسکو فروخته شده بود ردیابی کرد،و برای کلکسیونش از صاحبان آنها خریداری کرد.
این آثار تصاویر بدنی را نشان میدهند که به روی شیشهای فشار داده شده از پایین عکسبرداری شدهاند،همانطور که بدن به روی شیشه کشیده،پخش و گاهی فشرده میشود،جلوهای که تولید میشد هم نوعی جنسیت الاستیکی مجازی را به نمایش میگذارد و هم نوعی شکنجهی بدنی هنگامی که این مجموعه در نمایشگاه جنجالی Sensation در سال 7991 شرکت داده شد،شهرت ساویل را بیش از پیش افزایش داد.
در این نمایشگاه کار او در کنار آثار دامین هیرست،ترسی امین،کریس افیلی و دیگران که در ارزشیابی اتحادیهی بریتیش سنسیشن British sensation پذیرفته شده بود در آکادمی سلطنتی هنر لندن به نمایش گذاشته شد.
نکته جالب و قابل توجه در روش ساویل این است که وی هیچگاه رنگی را روی تخته شاسی بدون عنوان(0991)،یکی از آثار جنی ساویل در سن 02 سالگی (به تصویر صفحه مراجعه شود) درهم نمیآمیزد.
در حال حاضر جنی ساویل در لندن زندگی و کار میکند و روزبروز در حال پیشرفت است و به واسطهی این طمانینه و پشتکار قیمت آثارش نیز روز بروز بالاتر میرود.
به هر حال جنی ساویل در حال حاضر در مدرسهی هنر«اسلید»مشغول به کار است موقعیت وی در این مدرسه به او این امکان را میدهد که تجربیات خود را با دانشجویانش تقسیم کرده و به آنها بیاموزد و این فرصتی برای آنهاست تا با یکی از با استعدادترین و خوشآتیهترین هنرمندان قرن 12 کار کنند."