خلاصه ماشینی:
"و کارهای میرآفتابی کاملا تعریف شده بلکه اگر کمی صبر کنیم احتمالا جنسیت این توالت هم مشخص خواهد شد و با توجه به این که بسیاری از آثار این هنرمند دلالت معنایی به جنس زن دارند (این موضوع را حتی از نمونه آثاری که در پشت پوستر و رزومهی او در همین نمایشگاه اخیر ارائه شده میتوان استنابط کرد)میتوان حدیس زد که در اکثر اوقات طرف صحبت وی همین قشر از جامعه یعنی زنانی میباشند و حال با چنین ذهنیتی باید پرسید به گند کشیدن سفرهی عقد یا تشبیه افراد یک خانواده به توالت چه معنایی دارد؟ در کل به نظر میرسد برای تجزیه و تحلیل آثار به نمایش گذاشته شده کمتر میتوان به محتوا پرداخت چرا که هنرمند داعیهی ارائه آثاری به سبک هنر مفهومی دارد لذا شیوهی بهینهای که پیش روی ما قرار میگیرد طبیعتا تحلیل گفتمان است چرا که در اینجا سؤالاتی پیش میآید مانند این که در این نمایشگاه و اسلاف آن همهی توالتهای ارائه شده جانشین انسانها(ورشفنکران)شدهاند و یا این که بعضی از آنها واقعا همان نقش واقعی خود را دارند مانند توالتهایی که زیر تابلوی زنهای قاجاری قرار گرفته بودند."