Skip to main content
فهرست مقالات

بازاندیشی در متدهای آموزشی هنر (2): از ایده های تک محور تا تفکر جمعی (راهکارهای عملی برای بحران های آموزشی)

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 20 تا 21)

کلید واژه های ماشینی : هنری، متدهای آموزشی هنر، هنرجویان، بحران، مدرسین، راهکارهای عملی، دانشجو، ایده‌های تک‌محور، هنرجویان و اساتید نتایج کار، فضای حسی آموزش هنری

خلاصه ماشینی:

"-به ادامه پرسش‌ها باز گردیم؛نقش دانشجو در دخالت برنامه‌های درسی چگونه به نشست‌ ها منتقل می‌شود؟ -بطور معمول در مراکز آموزشی دانشجو با مراجعه فردی به مدیر گروه مشکلات خود را مطرح‌ می‌کند یا با مدرس رویارو می‌شود که به طبع کار آمد نبوده یا بحران‌هایی در پی خواهد داشت‌ (منظور از فردی-تک بودن نیست-جدا دیدن مشکل است)در این مجموعه راهکار ارائه شده‌ همان نشست عمومی هنرجویان بوده و هنرجویان در پایان هر ترم در وز اراء کار نهایی‌ (ژوژمان)که برای کلیه دروس هر رشته،در یک روز(هم‌زمان)انجام می‌پذیرد و کلیه اساتید مربوطه نیز حضور دارند،نظرات و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند نظرات آنها صنفی‌ نیست خواسته‌های آموزشی آنان است،این که آیا با گذراندن هر واحد درسی به اهداف آن‌ رسیده‌اند و راهکارهای پیشنهادی خود را با مدرسین و مسئولین آموزشی به بحث و تبادل نظر می‌گذراند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.