Skip to main content
فهرست مقالات

دیوید سالی، گستاخی در چارچوب (گذار از تجربه فقر در نقاشی قرن 21 (قسمت سوم))

معرف:

(2 صفحه - از 8 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : دیوید سالی ،مدرنیسم ،مدرن ،لیت مدرن ،کاغذ گوشتی ،Art ،لیت ،گوشتی ،روشنبرگ ،آثارش ،متولد ،باهم ترکیب ،باهم ،آثار سالی

خلاصه ماشینی:

"اما آن‌چه در آثار سالی ما شاهد هستیم تصاویر وصله پینه‌ای است که در آن او تصاویر، اشیاء سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف حاصل از دستاوردهای اصلی هنر ناب و تصاویر خام را در قالب نقاشی‌هایی با سایزهای دیواری باهم ترکیب می‌کند،تصاویری که ساختار بنیادیشان‌ نیازمند تفسیر مخاطب بوده و در واقع تصویر تبدیل به نوعی معما برای مخاطب می‌شود. به‌طور کلی وی در درجه‌ی اول به آثار پیکاسو،روزن کیست،روشنبرگ و جونز مراجعه کرد، هرچند پیکابیا و پالک را نیز در کنار خود داشت،در حقیقت وی به دنبال گام‌های این دو هنرمند با استفاده از پیاده کردن تصاویر سیاه و سفید فیلم،لایه‌های رنگی نیمه شفاف و مات و بسیاری از تکنیک‌های دیگر بدن را به عنوان رشته‌ی زندگی انسان در نظر گرفته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.