Skip to main content
فهرست مقالات

مقدمه ای بر مجسمه سازی معاصر انگلستان (قسمت دوم و پایانی)

نویسنده:

(2 صفحه - از 16 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : مجسمه‌سازی معاصر انگلستان ،مجسمه‌های ،هنر ،فرم‌های ،مقدمه‌ای بر مجسمه‌سازی معاصر ،مجسمه‌سازی معاصر انگلستان قسمت ،خرگوش ،ریچارد دیکان ،آنیش کاپور ،طبیعت ،شکلات ،درون محیط ساخته‌ی انسان راه ،Art ،چیدمان‌هایی ،آثار ،فولادی ،دمین هیرست صاحب هولناک‌ترین مجموعه ،موزه هنرهای معاصر ،هیرست صاحب هولناک‌ترین مجموعه آثار ،دمین هیرست ،ریچارد لانگ ،مرگ ،هیرست چیدمان‌هایی ،مقوله‌ی ،محیط ،فرم‌های دیکان ،مواد متنوعی ،مجسمه‌های سنگی ،The Prestel Dictionary Art ،متولد

خلاصه ماشینی:

"هلیا دارابی مقدمه ای بر مجسمه‌سازی معاصر انگلستان قسمت دوم و پایانی (به تصویر صفحه مراجعه شود) آنیش کاپور (شن سفید،ارزن سرخ،گلهای بسیار)2891 (به تصویر صفحه مراجعه شود) ریچارد دیکان‌ (حفظ ایمان)2991 «بری فلانگن»(متولد 1491)،هنرمند خوش قریجه‌ای است که یکی از آثار جذابش در موزه به‌ نمایش درآمده است. به این ترتیب که علامت‌های ایجاد شده،یعنی سنگ‌های آرایش داده شده را،به‌ درون گالری می‌آورد و به این ترتیب یادگار و نشانه‌ای از دنیای طبیعی به درون محیط ساخته‌ی‌ انسان راه می‌یافت،دایره‌ی سنگی که در موزه هنرهای معاصر تهران می‌بینیم،نمونه‌ای از این‌ مجموعه است. در بین این هنرمندان،دمین هیرست صاحب هولناک‌ترین مجموعه آثار است. او این مواد را به شکل موردنظرش آرایش می‌دهد و سپس به دست زمان رها می‌کند تا به جبر طبیعت خود و محیط اطرافشان تغییر کنند یا فاسد شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.