خلاصه ماشینی:
"مطالب مهمی که ایشان به عنوان نقد به آثار مجسمهسازان هم نسل خود و همچنین روند کلی حاکم بر مجسمهسازی ایران مطرح کرده است.
چرا که بخش عمدهای از آثار به نمایش گذاشته شده که خود ساختاری تزئینی و حتی کاربردی نظیر شمعدانی با این گفته مجسمهساز متضاد است که:«به نظر من کارهایی مثل سرهم کردن فنر ماشین و صفحه کلاژ و قفل و دخیل و چسباندن بته جقه و زدن یک یا چند قوس شاه عباسی و نوشتن چند میم جیم را که این روزها به هنر مدرن ایران ارائه میدهند در ردیف هنرهای تجسمی به حساب نمیآید.
اگرچه به گفته هنرمند این اثر را برای نشان دادن روند کاری به نمایش گذارده اما سؤال اینجاست چرا فضای نمایشگاه برای همین یک اثر طراحی شده است و یا حد اقل این که چرا فضا فقط با همان یک کار که تفکر اصلی هنرمند در آن هیچ نقشی نداشته همخوانی دارد."