Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: تجربه نخست فروش بزرگ

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : سرمقاله، نمایشگاه بزرگ فروش آثار، فروش بزرگ، خصوص واردات لوازم هنری، مقالات، سردبیر، تندیس، نخست فروش، فروش آثار هنری، President، آثار، تجربهء نخست فروش، دیدگاه و عقاید صاحب آثار، تصویر، تصور، حرکت، مدیران فرهنگی کشور، مجریان نمایشگاه، مدیران طرح، مدیر و سردبیر، مقالات ارسالی، اشیا و لوازم، محمد هادی حامدی، گمان حضرات صاحب‌منصب جزو اشیا، گمان نگارنده، محمد حسن حامدی، فرهنگی گمان، مدیران کشور، درصد آثار، دلیل به خرید

خلاصه ماشینی: "اگر واقع‌بینانه به این جریان نگاه می‌کردیم شاید هرگز به این تصور نمی‌رسیدیم که یکی از مدیران‌ طرح ابراز داشته بود«حتی یک تابلو باقی نخواهد ماند»و یا خبرنگاری برای بازارگرمی در مطبوعه‌اش بنویسد 07 درصد آثار پیش‌فروش شده‌اند. به گمان نگارنده،این تصور حتی در خصوص بسیاری از مدیران فرهنگی کشور نیز صادق است. دلیل این ادعای اظهر من الشمس مثلا می‌تواند همان قانونی باشد که همچنان در خصوص واردات لوازم هنری اعمال می‌شود. سردبیر (به تصویر صفحه مراجعه شود) طرح لوگو:محمود مهدیزاده مدیر و سردبیر:محمد حسن حامدی معاون سردبیر:عباس اکبری مدیر داخلی:فاطمه یاسینی طراحی گرافیک:امیر فرهاد تصویر روی جلد:یک روز کامل(ماوریتزیو کتلان)صفحه 4 همکاران این شماره:هلا دارابی/شهرام خداوردیان/وحید شریفیان/ محسن جعفری/نرگس اهرابی/محمد علی شفاهی/آیت پرواز/ نیکی بزرگزادگان/مریم گودرزی : President. *مقالات ارسالی بر روی یک طرف کاغذ و به صورت خوانا نوشته شود و حتی الامکان همراه با تصویر باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.