خلاصه ماشینی:
"2در بسیاری از کشورهای شرقی نیز فعالیتهای زنان به صورتی چشمگیر دیده میشود،حتی چنانکه«وشیا کادسای»3رئیس مرکز فرهنگی آسیایی عنوان کرده است جنبش زنان در تعدادی از کشورهای آسیایی مثل پاکستان در هنگام استقلال،قبل از اینگونه حرکتها در ایالت متحده به وقوع پیوسته است.
برای بسیاری از این هنرمندان بزرگترین مسئله یافتن راه درستی از تعادل میان سنتها و لهجههایی است که در جریان اصلی هنر معاصر یافت میشود.
بسیاری از نشانههای شخصی در آثار این هنرمندان مربوط به عناصری است که با آنها رشد نموده و یا درگیر آن بودهاند.
بسیاری از منتقدان هنر در حال بررسی و مشاجره هستند و تعداد کمی از آنان برچسب«فمنیسم»را بر آثار این هنرمندان تازهوارد میزند.
این گرایش اگرچه الهام گرفته از رشته تحصیلی او بوده است اما تا اندازه زیادی با آنچه در مورد نقاشی فمنیستی در بعضی از هنرمندان نظیر شاپیرو دیده شده،شبیه است.
او میگوید«من از نقاشی روی پهنه وسیع لذت میبرم و ایدهی کارم را(در این اثر)از آگهیها گرفتهام،آنچه دیدنی است و آنچه حقیقت دارد رنگ به کار رفته برای پوشش کار است و من علاقهمندم که در مورد نمو صنعت کشت لاله در قرن 51 مطالعه کنم در همین هنگام است که هلند از اسپانیا مستقل میشود.
اما اکنون احساس من تغییر کرده است و فکر میکنم که آنها به خاطر رسوم فرهنگی خویش برقه میپوشند و در آنجا این مسئله مفهومی مثبت دارد.
آمبرین بود:51 «آمبرین بود»در آثار اخیر خود از شیوههای نقاشی سنتی بهره گرفته است.
در بالای نقاشی پرندهای دیده میشود که با نشانه گرفتن زن تیر خورده و کشته شده است:بیننده این مسیر را با نگاه دنبال میکند."