خلاصه ماشینی:
"بنابراین،عکاسی با دارا بودن یک کیفیت حقیقی مبتنی برواقعیت نسبت به طراحی،نقاشی و سایر اشکال تصویرسازی سند معتبرتری به حساب میآید؛و از این روی،رسانهی عکس نه تنها در دنیای هنر بلکه در سراسر فرهنگ غرب به صورت ارایهی بازنمایی درآمده است.
این صفتآرایی امروزه نیز جلوهای حقیقی دارد:عکاسی با طیف گستردهای از تجربیات هنر انتقادی و مفهومی و هر آنچه که به نمودهای پسامدرنیسم مشهور است ارتباط دارد،درحالیکه نقاشی همچنان با شماری از ذهنیات احساسی بیواسطه و خود بیانگرانه مرتبط است.
م (21)-بهطور منطقی اشارهی نویسنده باید به طرح دید جدید New vision موهولی باشد که هرچند در عمل بر مدلهای اجرایی تصادفی و تجربیات تاریکخانهای عکاسی استوار بود ولی بهشکل نظری از پروژهی فکری سیستماتیک او پیروی میکرد و هنرمند بدین واسطه میخواست رهیافتهای فرمالیستی را به الگوهای آموزشی جهانی تبدیل کند."