Skip to main content
فهرست مقالات

نقاشی: گنجینه خودنگاره ها

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 4 تا 6)

کلید واژه های ماشینی : نقاشی ،سلف پرتره ،هنری ،جمع‌آوری سلف پرتره‌های آمریکایی ،کلکسیون ،گالری ،سلف پرتره‌ی هنرمند معاصرش ،موزه‌ی ،جمع‌آوری ،تصاویری ،سلف پرتره‌های آمریکایی معاصر ،کلکسیونر ،تصاویر برجسته‌ای از سلف پرتره‌ها ،گالری پرتره‌ی ملی در سال ،نمایش ،کلکسیون گودز به‌شکل نمایشگاه ،مجموعه ،سلف پرتره‌ی معاصر ،گودز ،علاقه ،موزه‌ی آکادمی ملی ،هنرمندی نامزد آکادمی ملی ،گودز به موزه‌ی هنر ،آثار ،کارولینای شمالی پرتره‌های ،جمع‌آوری آثاری از هنرمندانی ،تاریخی ،آثار نمایشگاه هنری ،علاقه خاصی به سلف پرتره ،نقاشی پرتره

خلاصه ماشینی:

"Moss) ترجمه:آزیتا یزدان‌پناه نقاشی‌ گنجینه خود نگاره‌ها مجموعه تصاویری که نقاشان از خود کشیده‌اند،انگیزه‌ی جالبی را برای مطالعه در خصوص جذابیت‌های این گرایش از نقاشی و نیز ماهیت جمع‌آوری آن‌ها به دست می‌دهد. برای بسیاری از مؤسسات،وجود چنین آثاری‌ نه تنها به دلیل ارزش خود اثر و اهمیت فرهنگی و تاریخی پیرامون‌ هنرمند بلکه به این خاطر که آثار مذکور سابقه‌ای است از این‌که‌ چگونه هنرمندان در زمان‌های خاص،خود را مشاهده می‌کردند،و چه نگرشی نسبت به خود داشته‌اند. نقاشی پرتره بارتیا ẓWith RitaẒ توسط توماس هارت بنتون‌ ẓThomas Hart BentonẒ هدیه‌ای است به این گالری که نه تنها نشانه‌ای از یک هنرمند آمریکایی مشهور است،بلکه به دلیل‌ شایستگی‌های هنری که این نقاشی دارد،بسیار قابل توجه‌ می‌باشد. کلکسیون گودز به شکل نمایشگاه سیار توسط گالری‌ پرتره‌ی ملی در سال 3991 سازماندهی شد و مجموعه‌های اهدایی‌ آرتینیان هم‌اکنون به نمایشگاه‌هی دایمی تبدیل شده است و فعالیت‌ هنری را در شمال کارولینا و فلوریدا مورد توجه قرار داده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.