خلاصه ماشینی:
"هرچند خود صداقتکیش این نمایشگاه را یک مجموعهی گذار عنوان میکند،اما وقتی هنرمندی چون او چیزی را ارایه میدهد در اصل احکام بصری ذهنیتی پرورش یافته را روی کاغذ و در معرض دید قرار داده که بایست در این انتخاب ذکاوت بیشتری به خرج دهد و تکلیف مخاطب را در برخورد با یک مجموعه طراحی روشن کند.
آنچه در این دسته طراحیهای آرش صداقتکیش بیش از هر چیز جلب نظر میکند،نوعی جستجوی مفهومی همراه با تکنیکهای بداهه است که در خودانگیختگیاش تمهیداتی بصری از سرتاسر تاریخ هنر قابل درک است.
در این دسته آثار آنچه بهعنوان دغدغهی اصلی یک طراح آگاه (به تصویر صفحه مراجعه شود) در اثر خودنمایی میکند،نه عمل طراحی صرف،که رویکردی رها از دغدغههای آکادمیک است.
آثاری با غنای بصری و تکنیکی را پیش روی مخاطب قرار میدهد،آثاری که با زاویه دید خاص شهری و معاصر با شیوهی بیانی کیچ و تازه شخصیتی نو به این مدیا داده است،مدیایی که در جامعه هنری ایران درک درستی از آن وجود ندارد و هنوز در پی پیمودن راهکارها و مفاهیم مدرنیستی در جا میزند."