Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات: تبلیغات نوین، اهمیت، ابزار و شیوه ها

نویسنده: ؛

آذر 1386 - شماره 55 (13 صفحه - از 12 تا 24)

کلید واژه های ماشینی : پوستر ،نفوذ در افکار عمومی ،ابزار تبلیغات ،وسایل ارتباطی ،افکار عمومی ،ابزارهای تبلیغاتی ،تبلیغاتی ،انقلاب اسلامی ،هدف تبلیغ ،حضرت علی ،حضرت آیت ،امور سیاسی ،جمهوری اسلامی ،وسائل ارتباطی ،حضرت امام‌خمینی ،جدید ،محتوای پیام ،هدفهای هنر ،مردم نفوذ ،ابزارهای ارتباطی ،دستگاههای تبلیغاتی ،پیام‌رسانی و تبلیغات ،مسائل اسلامی ،ویژگی‌های تبلیغ ،ابلاغ پیام ،ابزارهای جدید ،کشورهای جهان ،مهمترین ،شیوه‌های تبلیغ ،ملل جهان

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.