Skip to main content
فهرست مقالات

مقالات: روابط عمومی با رویکرد الکترونیک (روابط عمومی الکترونیک، موانع و راهکارها)

نویسنده:

(3 صفحه - از 27 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،روابط‌عمومی ،عمومی‌ها ،روابط‌عمومی الکترونیک ،عمومی‌های الکترونیک ،کارکنان ،روابط‌عمومی با رویکرد الکترونیک ،سازمان‌ها ،رویکرد الکترونیک روابط‌عمومی الکترونیک ،فن‌آوری اطلاعات ،موانع و راهکارها ،معماری اطلاعات در روابط‌عمومی الکترونیک ،رایانه ،شناخت راه‌کارهای توسعه روابط‌عمومی الکترونیک ،دیجیتالی ،اطلاعات و توسعه ارتباطات ،اطلاع‌رسانی ،توسعه ،اطلاعات و فن‌آوری اطلاعات ،دنیای دیجیتالی در روابط عمومی‌ها ،خدمات فن‌آوری اطلاعاتی ،کارکنان روابط عمومی‌ها ،روابط عمومی‌های الکترونیک ،کارکنان سازمان‌ها ،روابط عمومی‌ها ،انتقال اطلاعات ،تغییر نظام روابط عمومی‌ها ،زمینه روابط‌عمومی الکترونیک ،توسعه استانداردهای جامعه اطلاعاتی ،دولت الکترونیک

خلاصه ماشینی:

"از جمله این موانع و محدودیت‌ها عبارتند از: -عدم وجود نظام ارتباطی مناسب و نهادینه شده در سازمان‌ها، -عدم وجود تفکر سیستمی در مدیریت اغلب واحدهای روابط عمومی، در دنیای پر تغییر و رقابتی امروز،صرفا جوامع و سازمان‌هایی بقاء دارند و در فعالیت‌های خود موفقیت خواهند داشت که‌ نسبت به انتشار همگانی دانش و تبدیل آن به‌ ارزش افزوده در قالب نظام‌های‌ اطلاع‌رسانی زنده مثل اینترنت و اینترانت‌ اقدام نمایند و با سازمان‌های همگن و شبکه‌های تولید و توزیع اطلاعات،روابط فعالی برقرار نمایند. طبیعی است که در این‌ ارتباط،نهاد مسؤول و متولی تخصصی‌ ساماندهی این امر در سازمان‌ها،روابط عمومی است که باید به سمت روابط عمومی‌ اطلاع‌مدار و دانایی محور،سوق داده شود -وجود سلسله مراتب،ضوابط و مقررات پیچیده و دست‌وپاگیر در سازمان‌های بزرگ،به ویژه مؤسسات دولتی، -عدم تمایل افراد خبره،صاحب‌نظر و خلاق برای همکاری در زمینه‌های ارتباطی و فرهنگی،به صورت استخدام رسمی در مؤسسات و سازمان‌ها."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.