Skip to main content
فهرست مقالات

مقدمات طراحی ذهن در روابط عمومی

نویسنده:

(8 صفحه - از 30 تا 37)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،ذهن ،عمومی‌ها ،مدیر ،مقدمات طراحی ذهن در روابط‌عمومی ،محصول ،سامسونگ ،خوب ،سازمان ،روابط‌عمومی می‌تواند ذهن ،خریدار ،صنعت ،روابط‌عمومی سامسونگ کار ،فروش ،وظایف ،مدیر روابط‌عمومی شرکت ،بازار ،روابط عمومی‌ها ،شرکت وظیفه روابط‌عمومی ،فکر ،جامعه ،ذهن خریداران ،کار روابط‌عمومی ،کار ،روابط‌عمومی می‌تواند سازمان ،وظایف اصلی روابط‌عمومی افکار ،وظیفه روابط عمومی‌ها ،شرکت‌های بزرگ ،می‌تواند ذهن ،شرکت ملی نفت ایران

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) مقدمات طراحی ذهن‌ در روابط عمومی دکتر مهدوی ظفرقندی ما در حوزهء مدیریت به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر روابط عمومی‌ بتواند ذهن‌ها را بسازد،یا به عبارتی ذهن‌ها را بخرد می‌تواند نقش‌ اصلی خود را در سازمان و جامعه خود به خوبی بازی کند. خوب است اگر یکی از دوستان‌ فقط روی روابط عمومی سامسونگ کار کند. خریدار دارو کیست؟ کسی که روابط عمومی یک شرکت داروسازی است و می‌خواهد Advertizing بکند باید برود روی بیمار تبلیغات کند؟نه. و اما چطور؟این کاری است‌ که روابط عمومی‌ها در بخش سوم،خوب می‌توانند انجام بدهند، چیزی که ما به عنوان وظیفه تجارتی روابط عمومی‌ها،مطرح‌ می‌کنیم،اگر این دو تا خوب انجام بشود یعنی اطلاع‌رسانی و تجارت، روابط عمومی‌ها می‌توانند یک کار جدی بسیار عالی را شروع کنند و آن آموزش است. اگر این سه تا خوب انجام بشود روابط عمومی می‌تواند سازمان‌ و جامعه متبوع را در حیطه خود قدرتمند کند. از نوع دعوتی که شما از خبرنگار می‌کنید نوع‌ ارتباطی که برقرار می‌شود بین مسؤول و مردم،بین مدیر و مردم،مدیر و کارمند همه کار روابط عمومی است. بعد از تمام شدن مذاکره به مدیر تیم گفتم‌ اگر می‌شود برای فردا که می‌آیید برای مذاکره،چون اینجا کشور ایران‌ است لطفا آن خانم حجابشان را رعایت کنند تنها در حدی که فرهنگ (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) ما حفظ بشود و حدود دو سه دقیقه تذکر دادم. آقا چرا شما تبلیغات خود را دادید به‌ تلویزیون؟چون همه دارند می‌دهند؟شما که اصلا محصولتان در بازار نیست و اصلا به این کار نیاز ندارید!باهم مسابقه می‌دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.