Skip to main content
فهرست مقالات

تغییرات اجتماعی و نقش روابط عمومی در رسانه

نویسنده:

(2 صفحه - از 50 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : نقش روابط‌عمومی در رسانه ،نقش روابط‌عمومی سازمان صدا ،تغییرات ،سازمان صدا و سیما ،روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما ،تغییرات اجتماعی و نقش ،جامعه ،رسانه ملی ،فرهنگی ،مردم ،سریالها ،روابط‌عمومی در سازمان صدا ،مخاطبین ،شناخت دیدگاههای اکثریت مردم ،اسلام ،قشر اکثریت در سطح جامعه ،عصر حاضر ،نهادهای برنامه‌ریز اجتماعی ،خصوص نیازهای اقشار و طبقات ،گسترش ،اکثریت مردم جامعه ،وزارت ،فیلمها و سریالها ،نیازها ،شناخت ،برنامه‌ریزی ،عامل تغییرات اجتماعی ،تغییرات اجتماعی نقش ،دیدگاههای ،تغییرات اجتماعی در عصر

خلاصه ماشینی:

"اشاره به این نکته،قابل توجه است که در عصر حاضر که عصر ارتباطات نامیده میشود و جنگ سرد رسانه‌ها حرف اول و آخر را می‌زند و با توجه به برنامه‌ریزی بلند مدت و اختصاص هزینه‌های رسام‌ آور دشمنانی که دوست دارند جامعه اسلامی ما،با تغییرات‌ چشم‌گیری روبرو شود و در این مبارزه،از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم‌ فرهنگی دشمن که مستقیما خواهان تغییرات اساسی(اجتماعی، فرهنگی،سیاسی)می‌باشد،سوالاتی ذهن را آزار می‌دهد که، سازمان‌ها و نهادهای ما برای پیشگیری چه کرده‌اند؟آیا برای خنثی‌ سازی و مقابله،راهکارهای مناسبی اندیشیده شده یا خیر؟در این‌ بحث،بیشتر نگاهها به سازمان صدا و سیما معطوف است که رسالت‌ سنگینی برعهده دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.