Skip to main content
فهرست مقالات

گزارشی چند از چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

گزارشگر:

(5 صفحه - از 54 تا 58)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، ارتباطات، کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، اطلاعات، مدیران، سازمان، سخن، فروش، تبلیغات، مشتری

خلاصه ماشینی:

"»یحی کمالی‌پور در پایان سخنانش‌ تصریح کرد:نحوه لباس پوشیدن و نوع برخورد روابط عمومی‌ها باید کاملا سنجیده و حساب‌ شده باشد؛روابط عمومی کارآمد باید مهارت لازم‌ را در گویندگی و نویسندگی داشته باشد تا بتواند مجری رسالت خویش در ابلاغ پیام سازمان‌ متبوع خود به مخاطب بوده و در جمع‌آوری‌ اطلاعات برون سازمانی و تجزیه و تحلیل آنها و در نهایت انعکاس نتایج به دست آمده به‌ مدیریت،موفق باشد. متغیرهای اثربخشی‌ سازمانها لیکرت (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) دکتر امینی اشاره نمود که اگر روابط عمومی‌ها نمی‌توانند ساختار سازمان متنوع‌ خود را در جهت مطلوب‌تری تغییر دهند باید روش‌های عملیاتی خود را منعطف‌تر کرده و با شرایط سازگار شوند؛البته گاهی با مدنظر داشتن اصول علمی و کاملا حساب شده در جهت ارتقاء سازمان،می‌توان قالب‌های موجود را شکست،با این پیش‌فرض متقن که نتیجه‌ نهایی به گونه‌ای مطلوب،محتمل است. در ادامه دکتر نمکدوست نیز گفت که ما در مقام روابط عمومی،باید بدانیم که در موضع خود مخاطب‌ هستیم و یا شروع‌کنندهء ارتباط؛آیا ارتباط با سلام‌ ما آغاز شد و یا پیشتر از آنکه ما سلام بدهیم، ارتباط آغاز شده بود؟!وی افزود:در رعایت اصل‌ تکریم ارباب رجوع باید به مشارکت مخاطب‌ توجه کافی داشته باشیم و در عمل،حق او را به‌ رسمیت بشناسیم. خانم نادیا رفعت‌شیخ،تنها سخنران زن‌ چهارمین کنفرانس،به عنوان الگوی موفق، پشت تربیون حاضر شد و از لزوم داشتن اراده‌ای‌ قوی و عزمی مصمم،برای رسیدن به موفقیت‌ سخن گفت:نادیا رفعت‌شیخ معتقد است که‌ حرفه روابط عمومی برای زنان،بسیار مناسب‌ است و این به سبب ویژگیهای زنانه‌ای همچون (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) کمال‌گرایی،توجه و دقت در جزئیات و حساسیت در رعایت شئون اخلاقی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.