Skip to main content
فهرست مقالات

چگونه یک برنامه تجاری تهیه کنیم

نویسنده:

(6 صفحه - از 96 تا 101)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، محصول، برنامه تجاری، بازار، واحد تجاری، فروش، مدیران، تولید، فروش محصول، تولید محصول

خلاصه ماشینی: "سوابق واحد تجاری در این بخش از برنامه تجاری مطالبی به اختصار در مورد سوابق و عملکرد واحد تجاری در گذشته و وضعیت کنونی آن به شرح زیر ارائه می‌شود: *تاریخ و محل تاسیس؛ (به تصویر صفحه مراجعه شود) *اسامی مدیران واحد تجاری و نقش و مسئولیت هریک از آنان در سازمان؛ *هدفهای تجاری و خلاصه‌ای از پیشرفتهای واحد تجاری در طول دوره فعالیت گذشته؛ *چنانچه واحد تجاری در زمینه تولید محصول به نوآوری در فعالیتهای خود پرداخته است بهتر است به این موارد نیز اشاره شود؛ *تحلیل مختصری از آینده صنعتی که واحد تجاری در آن فعالیت می‌کند؛ *معرفی دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان عمده در صنعت مورد نظر و نحوه عملکرد آنان در بازار و سهم این دست‌اندرکاران از بازار فروش محصول؛ *سهم واحد تجاری از بازار،حجم فروش،سود سالانه و... فروش و توزیع محصول در این قسمت ضمن پرداختن به برنامه مورد نظر برای فروش و توزیع محصول به موارد زیر نیز پرداخته شود: *تعیین مناطق مورد نظر برای فروش و توزیع محصول، *آیا مسئولیت فروش و توزیع راسا بر عهده واحد تجاری خواهد بود و یا از طریق نمایندگیهای فروش کارمزدی این کار انجام خواهد شد؟ *اطلاعاتی در خصوص قراردادهای بسته‌شده با نمایندگیهای فروش و توزیع و مکانیزم پرداخت کارمزد و پاداش به آنان، *اگر بناست که امر فروش و توزیع به طور مستقیم به وسیله واحد تجاری انجام شود،چه برنامه‌هایی برای آموزش لازم است طراحی شود؟کیفیت کارکنان کنونی در بخش فروش و بازاریابی چگونه است؟چه میزان حقوق دریافت می‌کنند و میزان کارمزد فروش و پاداشهای پرداختی به آنان چقدر است؟ تضمینها و خدمات پس از فروش ابتدا به بیان اهمیت تضمینها و خدمات پس از فروش از دیدگاه مشتریان محصول پرداخته شود و سپس اطلاعاتی در رابطه با عملکرد در این قسمت ارائه شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.