Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگیهای مدیران دبیرستانهای متوسطه نظری سراسر کشور در سال 1366

ISC (27 صفحه - از 121 تا 147)

کلید واژه های ماشینی : مدیران ،مدیران دبیرستانهای متوسطه نظری ،مدیران واحدهای آموزشی متوسطه ،استان ،ویژگیهای مدیران دبیرستانهای متوسطه ،مدیریت ،اطلاعات ،دبیرستانهای متوسطه نظری کشور ،آموزش‌وپرورش ،مدیران دبیرستانهای متوسط ،لیسانس ،نظری ،دوره کارآموزی مدیریت ،سن ،درصد مدیران مرد دبیرستانهای متوسطه ،درصد مدیران ،بیشترین درصد مدیران ،مدیران مرد ،کارآموزی مدیران ،کم‌ترین درصد مدیران ،درصد مدیران دوره‌ای کارآموزی مدیریت ،وضعیت کارآموزی مدیران واحدهای آموزشی ،مدرسه ،درصد مدیران مرد ،بخود اختصاص ،رشته‌های تحصیلی مدیران لیسانس ،مدیران دبیرستانهای نظری کشور ،بیشترین ،درصد رشته تحصیلی مدیران مرد ،درصد مدیران زن

خلاصه ماشینی:

"جدول شماره 2-3:درصد مدیران مجرد در استانهای مختلف کشور سال 66 (به تصویر صفحه مراجعه شود) 4-وضعیت مدیران از نظر سنوات خدمت: برای مدیریت یک واحد آموزشی در جهت تحقق هدفهای پیش‌بینی‌شده براساس انتظارات‌ سیستم آموزشی وظایفی مترتب است:از جمله: -هدایت و همکاری با کارکنان آموزشی،پرورشی و اداری در حسن اجرای برنامه‌ها و وظایف و راهنمائی آنان در جهت همآهنگ ساختن فعالیتهای روزانه و نیل به کیفیت مطلوب جریان‌ کار آموزش و تربیتی و اداری مدرسه. اگر قرار باشد که محیطی سالم و مطلوب و توأم با همکاری در مدرسه ایجاد گردد و نظارت‌ صحیح بر ایفای مسئولیتها و وظایف معلمان و مربیان انجام گیرد،چه اطلاعات و چند سال سابقه کار آموزشی را می‌توان بعنوان معیار و ملاک برای مدیران درنظر داشت؟ چنانچه داشتن 10 سال سابقه‌کار آموزشی که لا اقل 5 سال آن تدریس باشد را بعنوان یکی از شرایط احراز پست مدیریت واحدهای آموزشی متوسطه درنظر بگیریم،جدول شماره 1-5 نشان‌ می‌دهد که: مجموعا 1226 نفر یعنی 1/42 درصد از مدیران کشور سابقه‌کار کمتر از 10 سال دارند استان‌ چهارمحال‌وبختیاری با 5/67 و استان اصفهان با 1/29 بترتیب بیشترین و کمترین درصد مدیران‌ کمتر از 10 سال سابقه‌کار را بخود اختصاص می‌دهند. جدول شمارهء 1-4:توزیع مدیران واحدهای آموزشی متوسطه نظری از نظر سنوات خدمت به‌ تفکیک جنس (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره 2-4 درصد مدیران کمتر از 10 سال سابقه‌کار استانهای کشور را به تفکیک‌ جنس بصورت مقایسه‌ای نشان می‌دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.