Skip to main content
فهرست مقالات

کارکرد مدیریت روابط مشتری در حفظ و افزایش مشتریان شرکت بیمه

نویسنده:

(16 صفحه - از 45 تا 60)

کلیدواژه ها : بیمه ،تجارت الکترونیک ،مدیریت روابط مشتری

کلید واژه های ماشینی : مشتری ،مدیریت روابط مشتری ،افزایش مشتریان شرکت بیمه ،CRM ،مشتریان ،شرکت‌های بیمه ،اطلاعات ،مدیریت روابط مشتری در حفظ ،حفظ و افزایش مشتریان شرکت ،به‌کارگیری روش مدیریت روابط مشتری ،کارکرد مدیریت روابط مشتری ،پروژه ،هزینه ،بازده‌ی ،افزایش ،تجارت الکترونیک ،محصول ،فروش ،حفظ مشتری ،مدیریت روابط مشتری CRM ،بازاریابی ،بانک اطلاعات ،اجرای CRM ،جذب مشتری ،تکنولوژی ،نرم‌افزاری ،مزایای مدیریت روابط مشتری ،نرم‌افزار CRM ،خدمات ،حفظ مشتریان سودآور

در این مقاله به شرکت‌های بیمه به منظور ایجاد رابطهء نزدیک و مستمر با مشتری،به کارگیری روش مدیریت روابط مشتری‌ (CRM) پیشنهاد می‌شود. برای اجرای این پروژه هفت مرحله معرفی شده است که با توجه به رویکرد شرکت‌ها به پروژه‌ها از لحاظ تأثیر آن بر نرخ بازدهی سرمایه‌گذاری حایز اهمیت است.

خلاصه ماشینی:

"برای اجرای این پروژه هفت مرحله معرفی شده است که با توجه به رویکرد روابط مشتری از آخرین دههء قرن 91 مورد توجه قرار گرفته است(چاسی و کیس، پیدایش مدیریت روابط مشتری است که به وسیلهء سیستم‌های اطلاعاتی منسجم و ارائهء خدمات مناسب و مدیریت کردن روابط با آنها ممکن است آنها به مشتریان‌ "مدیریت روابط مشتری رویکردی سازمانی است برای درک و تحت تأثیر قرار دادن‌ CRM همچنین به شرکت این امکان را می‌دهد که با انواع مشتریان مختلف‌ CRM مدرن شامل فرم‌هایی است که اطلاعات محصول و مشتری را به همراه‌ CRM و بازاریابی روابط در واقع افزایش سودآوری مؤسسه از طریق توجه به‌ برتری دارد یا خیر؟به این منظور برای اجرای پروژهء CRM در اینجا هفت مرحله‌ مرحلهء ششم؛مقایسهء بازدهی برآوردی با وضع موجود زمانی که بازدهی در شرایط موجود و پس از اجرای‌ CRM تعیین گردید باید این دو اجرای پروژهء CRM مانند تمام پروژه‌هایی که در یک شرکت انجام می‌شود باید (2) Bull در اجرای‌ CRM باید از تصورات غلطی که ممکن است وجود داشته باشد پرهیز برای این‌که نرم‌افزار CRM به نحو احسن کار کند باید این پروژه را جزئی از بنابراین برای اجرای این پروژه باید روش‌های پرداخت الکترونیکی نیز وجود مزایای مدیریت روابط مشتری برای شرکت‌های بیمه را می‌توان به دو گروه مزایای‌ در این مقاله بعد از تشریح‌ CRM و مزایایی که برای شرکت‌های بیمه دارد،هفت‌ مرحله برای اجرای یک پروژهء موفق‌ CRM ذکر گردید که شرکت‌های بیمه می‌توانند دیگر استفاده کنند تا از این طریق بیمه هرچه بیشتر جای خود را در بین اقشار مردم‌"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.