Skip to main content
فهرست مقالات

مشکلات روانی اجتماعی دانش آموزان سخت شنوا (دشواریهای سازش با محیط آموزشگاه در آغاز ورود به دبستان برای دانش آموزان سخت شنوا)

نویسنده:

(3 صفحه - از 48 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : دانش‌آموزان سخت شنوا ،محیط آموزشگاه در آغاز ،آموزشگاه در آغاز ورود ،آغاز ورود به دبستان ،شنوا ،دانش‌آموز سخت‌شنوا ،دانش‌آموزان سخت ،ورود به دبستان ،سخت‌شنوا ،محیط آموزشگاه ،نقص شنوایی ،طرز تلقی ،آغاز ورود ،سخت‌شنوا دارید ،سازمانهای اجتماعی ،سایر دانش‌آموزان ،ممکن ،قبیل دانش‌آموزان

خلاصه ماشینی:

"مشکلات روانی،اجتماعی‌ دانش‌آموزان سخت‌شنوا دشواریهای سازی با محیط آموزشگاه‌ در آغاز ورود به دبستان برای‌ دانش آموزان‌ سخت شنوا بیشتر است کاکو جویباری‌ طاهری‌ در برخورد با هر دانش‌آموز،به چه مسائل‌ خاصی توجه می‌کنید؟آیا روشهای تربیتی به‌ معلمین اجازه می‌دهد که بدون در نظر گرفتن‌ مسائل و مشکلات خاص هر دانش‌آموز با همهء آنها به یک روش برخورد شود؟آنچه معلم را به‌ برخوردهای متناسب با ویژگیهای هر دانش‌آموز هدایت می‌کند،توجه به خصوصیات‌ و مشکلات فردی و اجتماعی هر دانش‌آموز است ه شاید پاره‌ای از این مشکلات مختص‌ دانش‌آموز خاص در کلاس باشد. -ممکن است از اینکه توسط دیگران،مثلا (به تصویر صفحه مراجعه شود) توسط همکلاسان در محیط بازی مورد پذیرش‌ قرار بگیرند،و همچنین به دلیل احساس‌ حقارت ناشی از نقص‌شنوایی،تردید در موفقیت ارتباطی و پی‌آمد واکنش دیگران، نسبت به سایر دانش‌آموزان اعتماد به نفس‌ کمتری داشته باشند؛لذا این نکته که:«حل‌ مسائل شخصی دانش‌آموزان سخت‌شنوا را به‌ خود آنها واگذار کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.