Skip to main content
فهرست مقالات

تا مرز فراموشی

نویسنده:

(7 صفحه - از 7 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : رسانه ،مخاطب ،پیام ،اعتماد ،مدیریت ،مدیریت پیام در رسانهء ملی ،بی‌اعتمادی میان مخاطب و رسانه ،شبکه‌های ،تلویزیون ،اعتماد مخاطبان ،ایجاد دیوار بی‌اعتمادی میان مخاطب ،رسانهء ،ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به رسانه ،اطلاع‌رسانی ،اطلاع‌رسانی رسانه‌های خبری ،بی‌اعتمادی مردم نسبت به صداوسیما ،رسانهء ملی ،مدیریت پیام در رسانه ،بروز بی‌اعتمادی مردم نسبت ،شبکه‌های خبری ،پخش اخبار و گزارش‌های خبری ،بی‌اعتمادی ،بی‌اعتمادی مخاطب نسبت ،شبکه‌های گوناگون خبر ،نیازهای خبری مخاطبان ،دنیا ،خبر و اطلاع‌رسانی ،اخبار و گزارش‌های خبری ،نسبت رسانهء ملی ،اعتماد مخاطبان و شیوهء اطلاع‌رسانی

خلاصه ماشینی:

"1آیا با چنین رویه‌ای توانسته‌ایم‌ خبری مهم و دارای حساسیت بالایی را به خوبی بیان کنیم و به تعبیری آیا توانسته‌ایم اذهان‌ بینندگان این رسانه را اقناع نماییم!؛ در مجموعهء سیاست‌ها و ضوابط ناظر بر تولید،تأمین و پخش اخبار،گزارش‌های خبری،گفت و گوهای ویژه و تفسیر سازمان آمده است که پخش اخبار و گزارش‌های خبری نباید مغایر با مصالح‌ ملی،وحدت عمومی و قوانین کشور باشد ولی در کنار آن نیز آمده که اخبار و گزارش‌های خبری‌ باید دربردارندهء ابعاد گوناگون رویدادها و تأمین‌کنندهء نیاز خبری مخاطب در آن‌باره باشد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) اگرچه معتقدیم یک رسانه می‌تواند به صورت سرد و گرم با اخبار مواجه شود،به گونه‌ای که به‌ ضرورت و در صورت نیاز اخبار کم‌اهمیت یا به تعبیری از قلم افتاده را گرم نماید و اخبار پراهمیت را که به عبارتی گرم هستند،سرد نماید-که این خود از ویژگی‌های رسانهء دیداری و شنیداری است-ولی نکته این‌جاست که در شیوه‌های اطلاع‌رسانی رسانه نیز شاهد چنین مدیریت‌ معین و سیاقی واحد نیستیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.