Skip to main content
فهرست مقالات

تا مرز فراموشی

نویسنده:

(7 صفحه - از 7 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : رسانه، مخاطب، پیام، اعتماد، مدیریت، مدیریت پیام در رسانهء ملی، بی‌اعتمادی میان مخاطب و رسانه، شبکه‌های، تلویزیون، اعتماد مخاطبان

خلاصه ماشینی:

"1آیا با چنین رویه‌ای توانسته‌ایم‌ خبری مهم و دارای حساسیت بالایی را به خوبی بیان کنیم و به تعبیری آیا توانسته‌ایم اذهان‌ بینندگان این رسانه را اقناع نماییم!؛ در مجموعهء سیاست‌ها و ضوابط ناظر بر تولید،تأمین و پخش اخبار،گزارش‌های خبری،گفت و گوهای ویژه و تفسیر سازمان آمده است که پخش اخبار و گزارش‌های خبری نباید مغایر با مصالح‌ ملی،وحدت عمومی و قوانین کشور باشد ولی در کنار آن نیز آمده که اخبار و گزارش‌های خبری‌ باید دربردارندهء ابعاد گوناگون رویدادها و تأمین‌کنندهء نیاز خبری مخاطب در آن‌باره باشد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) اگرچه معتقدیم یک رسانه می‌تواند به صورت سرد و گرم با اخبار مواجه شود،به گونه‌ای که به‌ ضرورت و در صورت نیاز اخبار کم‌اهمیت یا به تعبیری از قلم افتاده را گرم نماید و اخبار پراهمیت را که به عبارتی گرم هستند،سرد نماید-که این خود از ویژگی‌های رسانهء دیداری و شنیداری است-ولی نکته این‌جاست که در شیوه‌های اطلاع‌رسانی رسانه نیز شاهد چنین مدیریت‌ معین و سیاقی واحد نیستیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.