Skip to main content
فهرست مقالات

مطلوب ما چیست؟

نویسنده:

(5 صفحه - از 104 تا 108)

کلید واژه های ماشینی : رسانه ،رادیو ،پژوهش ،مدیر ،مخاطبان ،مطلوب ،رادیو تهران ،برنامه‌ساز ،تولید ،پژوهش‌ها در حوزهء رسانه ،پژوهشگری ،پژوهش مطلوب ،تلویزیونی ،برنامه‌های رادیو تهران ،تولید برنامه ،مدیر گروه اقتصاد رادیو تهران ،نگرش ،مدیران با حوزهء برنامه‌سازی ،مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران ،مدیر شبکهء رادیویی ،حوزهء ،فرآیند برنامه‌سازی ،پژوهش‌های رسانه‌ای در کشور ،پژوهشگر و اندیشمند حوزهء رسانه ،جامعهء مخاطبان ،اهداف ،تولید برنامه در شبکه‌های رادیویی ،موضوع ،قالب ،حوزهء پژوهش و تولید

خلاصه ماشینی:

"هنگامی که برنامه‌ها بدون پشتوانهء تحقیقی ساخته می‌شوند و برنامه‌ساز خود را از مطالعات اولیه‌ در تولید و ساخت برنامه بی‌نیاز می‌داند و نظارت دقیق و عملی نیز بر این موضوع وجود ندارد،طبیعی‌ است که پژوهش‌ها مسیری دیگر بپیمایند و جای خود را در کتابخانه‌ها و آرشیو مطالب بیابند. در حوزهء رادیو نیز این رابطه برقرار است و می‌توان با اطمینان گفت هرچه برنامه‌های رادیویی به واقعیت‌های‌ جامعه نزدیک‌تر شوند و نگرش درستی از مخاطب بیابند و در عین حال،قالب‌های مناسبی برای پیام‌ خود طراحی کنند،در اثرگذاری بر مخاطب موفق‌تر خواهند بود. اگر مدیران با حوزهء برنامه‌سازی،اهداف و شرایط اجتماعی-فرهنگی جامعه،به‌ خوبی آشنا باشند و در عین حال،از تخصص و تعهد لازم برخوردار باشند،می‌توانند منبع انرژی کافی‌ برای ایجاد و استمرار فعالیت‌ها گردند و در این میان،مدیران،تنها در صورتی که خود به آنچه‌ می‌گویند،عامل باشند،می‌توانند این اثرگذاری را مشاهده کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.