Skip to main content
فهرست مقالات

مطلوب ما چیست؟

نویسنده:

(5 صفحه - از 104 تا 108)

کلید واژه های ماشینی : رسانه، رادیو، پژوهش، مدیر، مخاطبان، مطلوب، رادیو تهران، برنامه‌ساز، تولید، پژوهش‌ها در حوزهء رسانه

خلاصه ماشینی:

"هنگامی که برنامه‌ها بدون پشتوانهء تحقیقی ساخته می‌شوند و برنامه‌ساز خود را از مطالعات اولیه‌ در تولید و ساخت برنامه بی‌نیاز می‌داند و نظارت دقیق و عملی نیز بر این موضوع وجود ندارد،طبیعی‌ است که پژوهش‌ها مسیری دیگر بپیمایند و جای خود را در کتابخانه‌ها و آرشیو مطالب بیابند. در حوزهء رادیو نیز این رابطه برقرار است و می‌توان با اطمینان گفت هرچه برنامه‌های رادیویی به واقعیت‌های‌ جامعه نزدیک‌تر شوند و نگرش درستی از مخاطب بیابند و در عین حال،قالب‌های مناسبی برای پیام‌ خود طراحی کنند،در اثرگذاری بر مخاطب موفق‌تر خواهند بود. اگر مدیران با حوزهء برنامه‌سازی،اهداف و شرایط اجتماعی-فرهنگی جامعه،به‌ خوبی آشنا باشند و در عین حال،از تخصص و تعهد لازم برخوردار باشند،می‌توانند منبع انرژی کافی‌ برای ایجاد و استمرار فعالیت‌ها گردند و در این میان،مدیران،تنها در صورتی که خود به آنچه‌ می‌گویند،عامل باشند،می‌توانند این اثرگذاری را مشاهده کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.