Skip to main content
فهرست مقالات

حاشیه ای بر متن

نویسنده:

(3 صفحه - از 159 تا 161)

کلید واژه های ماشینی : رسانه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پژوهش، کار اصلی عواملی رسانه تولید، تولید، سید محمد مهدی موسوی مهر، دینی، چهارچوب رسانهء دینی، رسانهء، انتشارات دفتر طرحهای ملی

خلاصه ماشینی: "ص 407-576 *سید محمد مهدی موسوی مهر دانش‌آموختهء حوزهء علمیهء قم(خارج فقه‌ و اصول) دانشجوی دکترای فلسفهء غرب‌ مدرس دانشگاه امام علی(ع)،پژوهشگر مرکز تحقیقات صدا و سیما؛ حاشیه‌ای بر متن دکتر سید محمد مهدی موسوی مهر *شرایط جهانی شدن،جایگاه جدیدی برای رسانه‌ها تعریف می‌کند که در آن،رسانه‌ها از حجیت بالایی برخوردارند و به دلیل دارا بودن مخاطبان زیاد و تیزبین،لازم است محتوای رسانه- ای ارائه شده،متقن و مستند باشد. کار اساسی باید بازمهندسی رسانه در نسبت میان پژوهش،نظارت و تولید باشد که اینها سه ضلع مثلث رسانهء مطلوب هستند. هنگامی که برخی سریال‌های میلیاردی تولید می‌شوند که عوام جامعه نادرست بودن‌ انگارهء شیطان را در آن،به راحتی تشخیص می‌دهند،آیا ذکر نام پژوهشگر در آن،صوری نیست؟ غرض،نفی تلاش دوستان نیست؛ولی تولید بدون تحقیق و پژوهش در حوزهء رسانه،نه تنها مفید نیست،بلکه مخرب است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.