Skip to main content
فهرست مقالات

گفتار

نویسنده:

(1 صفحه - از 109 تا 109)

کلید واژه های ماشینی : رسانه، اغما، شیطان، مساجد، ترسیم سیمای افراد، روند سریال‌سازی رسانه در ماه، ایرادی، ماه مبارک رمضان، رویکرد تازهء رسانهء ملی، دقت

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) گفتاری از: حجت الاسلام نبوی معاونت آموزش و تبلیغات حوزهء علمیهء قم حقیقت این است که رویکرد تازهء رسانهء ملی در طرح مفاهیم قرآنی،رویکردی بسیار نیکوست و اگر در نقدهایمان،بیشتر نگاه تنذیری داشته باشیم و رسانه را از نزدیک شدن به این حوزه‌ها بر حذر داریم،خود به امری خطرناک بدل خواهد شد. در سریال اغما،بیان حضور شیطان در میان ما،موجب شد در بسیاری از نوجوانان،این تردید ایجاد شود که شاید کسی که اکنون او را به مسئله‌ای دعوت می‌کند،شیطان باشد. حصول همین‌ اندازه از تردید نیز جای شکر دارد. پرداختن به برخی اصلاحات و آموزه‌های انحرافی،ابتکار جالبی بود که در قالب سریال اغما رخ داد و این جای تشکر دارد. همچنین در سریال‌ها،باید دقت شود که‌ سیمای افراد مذهبی،بیش از این تخریب نشود. نباید بی‌ملاحظه،از القابی چون حاجی و حاج آقا استفاده کرد یا این القاب را روی شخصیت‌هایی قرار داد که به‌گونه‌ای،دارای بار منفی هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.