Skip to main content
فهرست مقالات

ارزشیابی از کانونهای فرهنگی، تربیتی

نویسنده:

(4 صفحه - از 52 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : تربیتی ،اطلاعات ،دانش‌آموزان ،برنامه تشکیلات دانش‌آموزی ،استان ،کانونهای فرهنگی ،اجرای برنامه تشکیلات دانش‌آموزی ،فعالیتهای برنامه تشکیلات دانش‌آموزی ،آموزش و پرورش ،کارشناسان ،ارزشیابی از کانونهای فرهنگی ،مدیران ،استقبال ،زمان اجرای برنامه جوانه‌ها ،برنامه جوانان ،برنامه‌های عمومی و کلی ،کلی ،کارشناسان مسئولان کانونهای فرهنگی ،برنامه‌های کانونی فرهنگی ،کانونهای فرهنگی تربیتی ،کل آموزش و پرورش استانها ،برنامه‌های کانون‌ها ،برنامه جوانه‌ها ،اجرای برنامه‌ها ،تقویت ،برنامه جوانه‌ها استقبال ،اجرای برنامه‌ها در کانونهای کشور ،مدیر کل استان ،اجرایی برنامه‌های کانونی ،تحقیق

خلاصه ماشینی:

"-تدوین دستور العمل اجرایی و مالی‌ برای کل برنامه‌های عمومی و کلی -برگزاری مسابقات مختلف به عنوان (به تصویر صفحه مراجعه شود) یکی از بخشهای خاص برنامه‌های عمومی‌ و کلی برای پاسخگویی به سؤال دوم تحقیق و نتایج زیر حاصل شده است: با استفاده از اطلاعات و آمارهایی که‌ ادارات کل آموزش و پرورش استانها در پایان سال 72 ارسال داشته‌اند و همچنین‌ آمار مربوط به جمعیت دانش‌آموزی وزارت‌ آموزش و پرورش در سال مذکور و ارتباط دادن این دو با یکدیگر،نتایجی به صورت‌ آمارها و نمودارها در این مجموعه ارائه شد تا وضعیت کلی کانونهای هر استان در مقایسه با دیگر استانها مشخص شود و میزان درصد هریک از برنامه‌های پنجگانه‌ کانونهای هر اسان با استفاده از داده‌های‌ اطلاعاتی که قبلا اشاره شد برای‌ برنامه‌ریزان اطلاعات مناسبی را فراهم‌ کرده باشد و نتایجی را در اختیار دست‌اندرکاران استانها و نیروهای اجرایی‌ کانونها قرار دهد. که‌ در یک ربته‌بندی می‌توان به این ترتیب به‌ استانها اشاره کرد:سیستان و بلوچستان، گیلان،لرستان،اردبیل،ایلام،بوشهر، مرکزی،مازندران،سمنان،کهکیلویه و بویراحمد،آذربایجان شرقی،شهر تهران، زنجان،همدان،خراسان،کرمان،چهار محال‌ و بختیاری،خوزستان،کرمانشاه،فارس، شهرستانهای استان تهران،آذربایجان‌ غربی،اصفهان،یزد،هرمزگان،برای‌ پاسخگویی به سؤال سوم تحقیق نتایج زیر حاصل شده است: -چگونگی تأسیس و راه‌اندازی کانونها به پیشنهاد ادارهء آموزش و پرورش و موافقت مدیر کل استان با 43 درصد،بالاتر از سایر پیشنهادها مطرح گردیده بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.