Skip to main content
فهرست مقالات

نشریات جدید در کتابخانه اتاق

(2 صفحه - از 95 تا 96)

کلید واژه های ماشینی : نشریات جدید در کتابخانه اتاق، بازاریابی، کتاب، بازرگانی، صنعت، ادوارد ژوزف، مدیریت، اتاق بازرگانی آبان، اقتصادی، فروش

خلاصه ماشینی:

"10,11 2) OFFENBACHER 11/97 ث-نشریات روسی: 1) BICHNK 10(41)97 معرفی کتاب بازاریابی و مدیریت بازار: مؤلف:مهندس محمد بلوریان‌ تهرانی ناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی چاپ اول:بهار 1376-269 صفحه تیراژ:3000 جلد بهاء:11000 ریال برای اداره مؤسسات تولیدی و بازرگانی‌ باید طیف وسیعی از فعالیتهای مدیریتی‌ به کار گرفته شود. موقعیت‌ خاص اقتصادی و بازرگانی در کشور ما ایران به گونه‌ای است که کارآفرینان‌ اقتصادی برای احراز موفقیت در بازارهای‌ داخلی و خارجی باید با سلاح بازاریابی و فنون نوین تجزیه و تحلیل آن آشنا باشند تا بتوانند کالاهایی تولید یا خدماتی ارائه‌ نمایند که علاوه بر تامین نیاز مصرف‌ کننده تکرار فروش و تحصیل رضایت‌ وی،سود معقولی را نیز برای بنگاه تامین و فرآیند انباشت سرمایه و توسعه بازرگانی‌ را تسهیل نماید. در فصل نهم شرکت در نمایشگاهها به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در اطلاع‌رسانی و معرفی کالاها در بازاریابی‌ داخلی و بین المللی مورد بحث واقع شده‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.