Skip to main content
فهرست مقالات

آشنایی با مراکز مهم توسعه صادرات جهان سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو)

(5 صفحه - از 23 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، توسعه صادرات جهان سازمان تجارت، صادرات جهان سازمان تجارت خارجی، ژاپن، توسعه صادرات، جهان سازمان تجارت خارجی ژاپن، سازمان تجارت خارجی ژاپن، مراکز مهم توسعه صادرات جهان، اطلاعات، توسعهء صادرات، صادرات ژاپن، واردات، بازار، صادرکنندگان، ارزی، بازرگانی، اطلاعات رمز موفقیت صادرات ژاپن، توسعه صادرات ژاپن لطمه، توسعهء صادرات و واردات ژاپن، اقتصادی، توسعهء صادرات ژاپن، تقاضای کالاهای صادراتی ژاپن، تشکیل سازمان تجارت خارجی ژاپن، کالاهای صادراتی، شرکتهای بازرگانی در تجارت بین‌المللی، دولت، تجاری، اقتصاد ژاپن از طریق توسعه، آزادسازی اقتصادی به توسعه صادرات، ژاپن شورایی به‌نام شورای صادرات

خلاصه ماشینی: "*جترو به 5000 شرکت و موسسه که از حمایتهای‌ مادی و معنوی آنها برخوردار است سرویس می‌دهد *سازمان تجارت خارجی ژاپن در سال 1958 تأسیس‌ شد و هدف از آن‌که 100 درصد سرمایه‌اش متعلق به‌ دولت بود بازسازی اقتصاد ژاپن از طریق توسعه‌ صادرات و کسب درآمد ارزی بود. رابطهء"جترو"با بخش‌ خصوصی اگرچه سازمان تجارت خارجی ژاپن‌ از پشتیبانی کامل دولت ژاپن و کمکهای‌ گستردهء آن برخوردار است و یکی از ارگانهای وابسته به‌"وزارت بازرگانی‌ بین المللی و صنایع‌"ژاپن محسوب‌ می‌شود،اما این سازمان هر سال بودجه‌ خود را براساس مطالعات،تحقیقات و خدمات مورد نیاز بخش خصوصی تنظیم‌ می‌کند و بر این نکته توجه می‌کند که‌ بخش خصوصی برای پیشبرد هدفهای‌ صادراتی چه نیازهایی دارد. برای آشنا شدن خوانندگان گرامی‌ با نوع تحقیقاتی که‌"جترو"ظرف چند سال اخیر در زمینه‌های مختلف انجام داده‌ است به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم: 1-نقش شرکتهای بازرگانی در تجارت بین المللی-توسعهء امر فروش در بازار ژاپن دادوستد با ژاپن-حقوق مالکیت‌ صنعتی در ژاپن-مدیریت کار در ژاپن- نحوهء تصمیم‌گیری در بنگاههای ژاپنی- راهنمای صنایع کوچک و متوسط ژاپن- واردات در حال گسترش کالاهای صنعتی‌ (توسط ژاپن)از آسیای شرقی-راهنمای‌ صدور کالا به ژاپن به عنوان بازار کالاهای‌ سرمایه‌ای-کتاب سفید دربارهء سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ژاپن- کتاب سفید دربارهء تجارت بین المللی- سیاست صنعتی ژاپن پس از جنگ‌ جهانی دوم-گزارشهای متعدد دربارهء بازار کالاهای خاص-روشهای ورود کالا به‌ ژاپن در چارچوب قانون ایمنی کالاهای‌ مصرفی-مقررات الصاق برچسب به‌ کالاهای نساجی در ژاپن مقررات ایجاد یک شرکت تجاری در ژاپن-رویه‌های‌ اداری ورود کالا به ژاپن-راهنمای‌ عرضه‌کنندگان مهم کالا در ژاپن و فروشگاههای بزرگ-مقررات ایجاد دفتر نمایندگی بازرگانی در ژاپن و مقررات‌ قرنطینه نباتی در ژاپن."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.