Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری (بازاریابی صادراتی برای شرکت های کوچک: انتخاب نماینده خارجی - قسمت آخر)

(2 صفحه - از 103 تا 104)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی صادراتی ،نماینده ،اطلاعات تجاری ،بازار ،انتخاب نماینده خارجی ،فروش ،بازرگانی ،طرحهای بازار و شرکتتان اطلاعات ،صادرکنندگان ،بازدید ،برنامه بازاریابی صادراتی ،برنامه ،محصول ،شرکتهای کوچک انتخاب نماینده ،انتخاب نماینده خارجی قسمت ،سفر بازرگانی خارجی ،سفر ،آمادگی ،قرارداد ،نمایشگاه تجاری ،تشویق ،فعالیت ،وظیفه‌اش ،فعالیتهای نماینده فروش ،نمایشگاه تجاری در خارج ،نماینده خارجی بدون بازدید ،صادرکننده و نماینده خارجی ،صادراتی شرکت ،برنامه صادراتی ،فروش محصول

خلاصه ماشینی:

"تعیین معیارهایی برای شناسایی شرکتی که با نیازهای‌ صادراتی شرکت شما هماهنگ باشد تهیه فهرستی از شرکتهای واجد شرایط مشخص کردن نماینده‌های احتمالی انتخاب شرکت برای ملاقات در خارج برنامه‌ریزی برای ملاقات،و ایجاد رابطه کاری مناسب با نماینده منتخب نمایندگیهای خارجی عناوین گوناگون دارند مانند:نماینده،واردکننده،عمده‌فروشی،تاجر،واسطه، توزیع کننده،دلال،نباید تصور کنید که فعالیت و وظایف‌ این عده در کشورهای خارجی مانند کشور خودتان است در نتیجه،باید شرکتهایی را که می‌خواهید با آنها تماس‌ بگیرید از لحاظ وظیفه‌شان طبقه‌بندی کنید. در طرح مذبور باید برنامه بازاریابی‌ و مسئولیتهای هریک از طرفین خلاصه شده باشد،و موارد زیر را در بربگیرد:هدف از فروش کالا و معیارهایی که بتوان‌ پیشرفت کار را بوسیله آن ارزیابی کرد،کمکی که نماینده‌ خارجی در اجرای برنامه تشویقی(مانند برپایی نمایشگاه) ارائه خواهد داد،و نحوه پرداخت هزینه این‌گونه فعالیتها، بدون تعیین این هدفها،نه شما و نه نماینده‌تان نمی‌توانید برنامه را پیش ببرید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.