خلاصه ماشینی:
"امکان دیدن این موارد ارزشگذاری شده و قابل ارزشگذاری بهعنوان کالای فرهنگی و تحلیل روش کارکرد، و استفاده از آنها در رشتههای بسیار (از انسانشناسی گرفته تا باستانشناسی، تاریخ، و جامعهشناسی) ایجاد شده است.
ماهیت کالای فرهنگیکالاهای فرهنگی که اغلب بهعنوان «دارائی» در نظر گرفته میشوند، ممکن است هم مادی و هم نشانهشناختی (نمادین) یا به عبارت دیگر هم «محسوس» و هم «نامحسوس» باشند، هرگاه مجموعهای معین از این کالاها حائز شرایط ارزشگذاری با تشخیص دوطرفه شد.
این تبدیل، شبیه همان است که رنفرو (1986) آن را بهعنوان تغییر مواد از نماد به معنی (کاربرد) معرفی میکند، اما در این مورد، کالاها حتی زمانی که برای کارهای عملی به ابزار تبدیل میشوند، الزاما کارکرد خود را از دست نمیدهند.
از طریق رقابت بین افراد و جوامع، ممکن است پیش از تبدیل کالاها به الگو برای ایجاد موقعیت در زندگی افراد، بهعنوان کالا انتقال یابند."