Skip to main content
فهرست مقالات

سینما و تبلیغات مذهبی

نویسنده:

(8 صفحه - از 50 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : سینما ،سینما و تبلیغات مذهبی ،فیلم ،مقوله فیلم و سینما ،فیلم و سینما ،زر ،شناخت ،مقوله ،ضرورت شناخت سینما ،سرمایه‌های ،سنتی ،روز تبلیغات دینی ،شناخت صحیحی از مقوله فیلم ،افراط و تفریط ،سینما به تبلیغ مذهب ،روز سینما ،قابلیتهای اثباتی فیلم و سینما ،شناخت صحیح مقوله ،شناخت صحیح ،تبلیغ مذهبی استفاده ،فیلمهای سینمایی ،تبلیغ مذهب پرداخت ،هدر رفتن سرمایه‌های مادی ،عمل ،راه تبلیغ دین ،روشهای تبلیغ ،ادیان و مذاهب ،جامعه ،مسائل ،نشریات تخصصی تبلیغاتی

خلاصه ماشینی:

"به عهده ما گذاشته شود، آیا اگر شناخت صحیح و دقیق از مقوله مورد نظر، یعنی فیلم و سینما نداشته باشیم، خواهیم توانست «صحیح» را از «سقیم» تشخیص دهیم و از به هدر رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی در این زمینه جلوگیری کنیم؟ علی الخصوص که این روزها (و شاید بتوان گفت که در طول تاریخ هم چنین بوده) جامعه، پر شده است از ظاهر فریبان، منفعت‌طلبان و نان به نرخ روز خورهایی که با شامه قوی‌شان همه‌جا را «رصد» می‌کنند و به محض اینکه متوجه می‌شوند یا شستشان خبردار می‌شود که کسی در جایی و در مسندی قرار گرفته که شناخت کافی از کاری که باید انجام دهد، ندارد و به اصطلاح «پشمی به کلاهش نیست»، با «کلمات قلمبه و سلمبه» و قیافه‌های اطو کشیده‌شان از راه می‌رسند و آن‌قدر آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند و «نوکر بند کیف» من و شما می‌شوند تا اینکه بالاخره در سایه جهل مرکب ما، بار خودشان می‌بندند و وزر و وبال آخرتی به هدر دادن سرمایه‌های مادی و معنوی مردم و بیت المال را نیز برای ما به یادگار می‌گذارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.