Skip to main content
فهرست مقالات

مشکلات خود را با ما در میان بگذارید

(5 صفحه - از 47 تا 51)

خلاصه ماشینی:

"اتفاق می‌افتد که عده‌یی از دانش‌آموزان در مدرسه خوش‌اخلاق هستند،در صورتیکه خوی واقعی‌شان را خانه ظاهر می‌سازند و پدران خیلی بیش از معلم فرصت دارند که حالات‌ و تمایلات فرزندان خود را تحت نظر بگیرند، دراینصورت چرا معلم و پدر و مادر،که در یک‌ بقیه درصفحه بعد هدف مشترکند و آن،تربیت صحیح دانش‌آموزان‌ است،با هم تبادل فکر و تشریک مساعی نداشته باشند؟ اما اغلپ مشاهده می‌شود که اولیای دانش‌ آموزان آنگونه که لازمست همدیگر را نمیشناسند و یا فقط در مواردی باهم روبرو می‌شوند که مورد انتقادی نسبت به آموزشگاه از نظر اولیاء دانش‌ آموز پیش آمده است. اما درخصوص راه چاره باید گفت ابتدا برای ایجاد علاقه در اولیاء دانش‌آموزان لازمست‌ موضوع جمع‌آوری اعانه برای شاگردان‌ بی‌بضاعت از دستور جلسات انجمن‌های خانه و مدرسه حذف شود نیز باید اولیای مدارس موجباتی‌ فراهم آورند که پدران و مادران دانش‌آموز با میل و رغبت در اولین جلسه انجمن شرکت جویند، و اولین جلسه انجمن هم میبایست بسیار باروح‌ و نشاطانگیز باشد مثل چه اشکالی دارد پیش از رسمیت جلسه عده‌یی از دانش‌آموزان به اجرای‌ برنامه‌های گوناگونی بپردازند،و یا جمعی از دانش‌آموزان هنگام ورود اولیاء شاگردان به‌ مدرسه،آنان را به اتاق کاردستی نقاشی،خیاطی‌ آشپزی و غیره ببرند و توضیحات لازم را بدهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.