Skip to main content
فهرست مقالات

نداشتن آگاهی یعنی از دست رفتن حقوق بیمه گزاران

مصاحبه شونده:

(4 صفحه - از 73 تا 76)

خلاصه ماشینی:

"*آیا شرکت‌های بیمه ایران می‌توانند پاسخ‌گوی ضرر و زیان ناشی از تجارت کالا به بازرگانان ایرانی باشند یا خیر؟ *تجار باید آگاهی کافی داشته باشند، نیاز خود را تشخیص دهند و براساس آن بدانند به کدام شرکت بیه مراجعه کنند و چه نوع خدمتی را خریداری نمایند. *آیا بهای لازم به بیمه‌های اتکایی در ایران داده شده است یا خیر؟ *اگر نیروی انسانی مورد نیار تربیت می‌شد و مکاتبات و مراودات مستمر با شرکت‌های بیمه اتکایی معتبر جهان برقرار بود و نیز آموزش‌های لازم به نیروی اساس فعال در این بخش ارایه می‌گردید، می‌توانستیم بیش از اینها دامنه کار را گسترش دهیم. *در صنعت بیمه برای امور عملی صادرات و واردات چه فعالیت‌هایی صورت گرفته است؟ *بیمه مرکزی ایران به تازگی با انتشار و ابلاغ بخشنامه‌ای در زمینۀ واردات، اجرایی شدن شرایط جدید بیمه‌های حمل و نقل را روشن کرده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.