Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه: کاهش مخاطرات سرمایه گذاری، رونق صادرات

مصاحبه شونده:

ISC (2 صفحه - از 81 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، بیمه، صادرات کالاهای غیر نفتی، توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی، کاهش مخاطرات سرمایه‌گذاری، بازار، توسعه صادرات، کالاهای صادراتی غیر نفتی، کفش ملی، خصوص سهم صادرات کفش ملی

خلاصه ماشینی:

"کمبودها را به پای صادرات نگذاریم مدیر عامل شرکت صادراتی و تجارتی ملی دربارۀ جایگاه و نقش صادرات در تقویت بخش تولید گفت: باید عرض کنم که بعد از انقلاب،دو نظریه متفاوت و متضاد در بخش صادرات وجود داشت و برخی معتقد بودند صادرات به نفع مملکت نیست، بعد از پایان جنگ شرایط و امکانات فراهم گردید و تسهیلاتی هم در امر صادرات به وجود آمد به طوری که در حال حاضر تمام مسؤولین محترم معتقد هستند و تنها راه نجات اقتصاد را در صادرات کالاهای غیر نفتی می‌دانند. بازاریابی و بسته‌بندی از عوامل دیگر که در توسعۀ صادرات مربوط به کالا مؤثر می‌باشند، باید به بسته‌بندی اشاره کرد که همیشه در بحث صادرات در تمام دنیا مطرح بوده است و به اصطلاح امروز بسته‌بندی را می‌توان به عنوان زبان کالا و فروشنده خاموش نام برد که متأسفانه این اصل از اصول مهم بازاریابی در کشور ما در بسیاری موارد موردنظر قرار نمی‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.