Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه: کاهش مخاطرات سرمایه گذاری، رونق صادرات

مصاحبه شونده:

ISC (2 صفحه - از 81 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، بیمه، صادرات کالاهای غیر نفتی، توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی، کاهش مخاطرات سرمایه‌گذاری، بازار، توسعه صادرات، کالاهای صادراتی غیر نفتی، کفش ملی، خصوص سهم صادرات کفش ملی، رونق صادرات، گروه صنعتی کفش ملی، چشم‌انداز صادرات کفش، منطقه، پوشش‌های بیمه، سلیقه، نقش مناطق آزاد در صادرات، بخش صادرات، حضور در بازارهای منطقه، مدیر عامل شرکت صادراتی، نقش صادرات در تقویت بخش، توسعه کفش ملی، توسعۀ صادرات مربوط به کالا، افزایش صادرات، گروه صنعتی ملی، عامل شرکت صادراتی و تجارتی، نقش بیمه، تسهیلات بانکی، سیاست، کیفیت کالای تولید

خلاصه ماشینی: "کمبودها را به پای صادرات نگذاریم مدیر عامل شرکت صادراتی و تجارتی ملی دربارۀ جایگاه و نقش صادرات در تقویت بخش تولید گفت: باید عرض کنم که بعد از انقلاب،دو نظریه متفاوت و متضاد در بخش صادرات وجود داشت و برخی معتقد بودند صادرات به نفع مملکت نیست، بعد از پایان جنگ شرایط و امکانات فراهم گردید و تسهیلاتی هم در امر صادرات به وجود آمد به طوری که در حال حاضر تمام مسؤولین محترم معتقد هستند و تنها راه نجات اقتصاد را در صادرات کالاهای غیر نفتی می‌دانند. بازاریابی و بسته‌بندی از عوامل دیگر که در توسعۀ صادرات مربوط به کالا مؤثر می‌باشند، باید به بسته‌بندی اشاره کرد که همیشه در بحث صادرات در تمام دنیا مطرح بوده است و به اصطلاح امروز بسته‌بندی را می‌توان به عنوان زبان کالا و فروشنده خاموش نام برد که متأسفانه این اصل از اصول مهم بازاریابی در کشور ما در بسیاری موارد موردنظر قرار نمی‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.