Skip to main content
فهرست مقالات

تئاتر، یک مدیوم ارتباطی (قسمت آخر)

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

خلاصه ماشینی:

"*این‌ها را چگونه به ارتباطات،ربط می‌دهید؟ می‌خواهم بگویم که همهء این پیام‌های فرهنگی‌ هستند که در این مدل‌های ارتباطی که در جامعهء خودمان ساخته شده است قرار دارند و به نوعی‌ دارند اشکال متفاوت معنایی را در لابه‌لای جامعهء ما جابه‌جا می‌کنند یعنی فرض می‌گیریم اگر شما یک عکس را از علی دایی می‌بینید کنار زیکو در سفری که به برزیل رفته،این قرار نیست توسط فلان عکاس بزرگ شود ولی شما این بعد قضیه‌ را هم دارید به نام تجارت،خیلی از اوقات محافل‌ هنری و ورزشی ما به تجارت تبدیل شده‌اند،ولی‌ دیگر آن روح هنری را نمی‌توانید از کار تجارت‌ انتظار داشته باشید آن عکس زیکو باید توسط عکاس بزرگ شود،پوستر شود و به ایران بیاید و در فروشگاه علی دایی زده شود و خیلی از جاهای دیگر کاربرد پیدا کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.