Skip to main content
فهرست مقالات

ملاحظات اساسی در برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی دانش آموزان عقب مانده ذهنی

نویسنده: ؛

تابستان 1370 - شماره 26 (10 صفحه - از 15 تا 24)

کلید واژه های ماشینی : توان‌بخشی دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی ،دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی ،دانش‌آموزان عقب‌مانده ،عقب‌مانده ذهنی ،ذهنی ،عقب‌مانده ،کودکان عقب‌مانده ذهنی ،کودکان عقب‌مانده ،ادراک بصری ،برنامه‌ریزی آموزشی ،سندرم داون ،محرکات بصری ،شغلی ،بصری ،آموزش مبتنی بر جامعه ،کودکان و دانش‌آموزان عقب‌مانده ،برنامه‌های آموزشی ،عادی ،دانش‌آموزان عادی ،استثنایی ،مهارتهای لازم و سودمند ،مهارتهای شغلی ،کودکان خردسال عقب‌مانده ،داون ،خردسال عقب‌مانده ذهنی ،ویژگیهای خاص ،سودمند ،تعلیم و تربیت ،کودکان و دانش‌آموزان ،تربیت شغلی

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.