Skip to main content
فهرست مقالات

آزمون چند گزینه ای و تأثیر آن بر یادگیری دانش آموزان، محتوای آموزش و روش تدریس معلم

نویسنده: ؛

پاییز 1371 - شماره 31 (22 صفحه - از 57 تا 78)

کلید واژه های ماشینی : آزمونهای چندگزینه‌ای ،محتوای آموزش و روش تدریس ،استفاده از سؤالهای چندگزینه‌ای ،چندگزینه‌ای ،روشهای تدریس ،سؤالهای چندگزینه‌ای ،یادگیری دانش‌آموزان ،تدریس معلم ،کلاس درس ،حل مسئله ،مطلب ،آموزش و یادگیری ،تحصیلی ،محتوای مطالب مورد پرسش ،محتوای آموزش ،پیشرفت تحصیلی ،محدودیتهای آزمونهای چندگزینه‌ای ،سؤالهای آزمون ،محتوای آزمون ،مورد پرسش در آزمون ،سؤالهای مورد پرسش ،هدفهای آموزشی ،فعالیتهای آموزشی ،آزمونهای ورودی ،آزمونهای پیشرفت تحصیلی ،معلم در کلاس ،آزمونهای پاسخ ،آموزش محتوای آزمون ،سؤالهای امتحان ،پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.